Yaaa çok tatlılar şunlara bakın. Cilt bakımı yapıyoruz, bunlara ne gerek var diyenler olacaktır ama bent çok güzel. :D

Yaaa çok tatlılar şunlara bakın. Cilt bakımı yapıyoruz, bunlara ne gerek var diyenler olacaktır ama bent çok güzel. :D

Neden saptırsın ki sanki bütün gün bununla mı gezecekler gayet eğlenceli özellikle arkadaşların beraber bakım yapması durumunda eğlenceli anlar geçirilebilir 💖💎💖
Eğlenmek güzel. Somurtkan insan yerine güler yüzlü, hayatın kendine göre tadını çıkaranları görmeyi tercih ederim. Ben de maske yapıyorum, bunlardan alayım ve foto atayım 🤭
Cevap
13Cevap
Bence hayır yani yapılması gereken şeyi daha eğlenceli bir şekilde yapıyorsun en azından
Ben beğeniyorum güzel
Bence gayet güzeller ve eğlenceliler. Boş iş filan diyenler o sıkıcı hayatlarından çıkıp ufak tefek eğlence renk katsınlar hayatlarına çünkü çok sıkıcıar😃
O sıkıcı hayat senindir !
Tamam benim olsun😃
Saçma ve gereksiz üreticiyi zengin eden ürünler. Düz kağıt olanları da saçma. Al bir kavanoz krem sür sabah akşam bitti :D
İlla ki bazılarının etkisi vardır ve bence güzel duruyorlar. Ben cilt bakım maskelerini seviyorum, yapınca kendimi daha iyi hissediyorum.
Bunun eline su dokemezler. dd
Ben çok seviyorum. Yeğenimle her zaman alırız ve yaparız 😍🥰 bu ikimizi de mutlu ediyoor
Ben kullanırım hayalet gibi dolaşıyoruz diğerinde
Kendi halinde eğlenenler için güzel. Dünya bu kadar basit eğlencelere müsaade etmiyor
Çok tatlılar ama benim bunların hepsine alerjim var
Bendede var çok tatlılar Ve baya iyiler👍🏻 Çokk Guzrllller
sanki öyle maskeler işe yaramıyor gibi geliyor bana
oturmuşuz burada 2 saaittir SIĞIRRR gibi bekliyoruz ki etki yaratzın bunlar para tuzağısı para
Bunun desensizi kaç para sen biliyor musun da konuşuyorsun..
Saçma sapan şeyler. En güzeli kill maske bence.
Insanlar mutluysa bence amacının ötesine gitmiş daha iyi bir hâl almıştır
Amaca giden her yol. Mubahtir amacini ugulasinda eylenceli olmasi daha iyi olur
Çok saptırıyor gerçekten. Bakımın bir ciddiyeti var. Bu ne ya.
güzeller ama işe yaramıyor
Güzel gözüküyor çilde iyigelirmi bilinmez
Etkisi önemli
Bence de çok tatlislaar💖
Ben maske vs hiç kullanmıyorum bişe diyemem😀😀😀
Güvenilir ürünler ise neden olmasınnnn
kağıt maskeler çok pahalı ya
Boşa masraf daha dün kullandim bomboş işe yaramaz
Bence hoş görünüyorlar
Tatlılar ama ben sevmedim sjdjsj
Param olsa hepsinden alırdım vallahi
maske zaten her zaman bi halta yaramayan bişey ki
hayır
Neden saptırsın eğlenceli olur
Bence çok tatlı. Ve zevkli :)
Evet fena değl
Çok tatlı
bos is
Ürkütücü :) asla kullanmam
Aynennn öyle
Güzeller ya ☺️
Cok gereksiz
Ay çok güzeelll
Saçma
Bence çok güzel
Çok güzeller
Sanmam
Bence gayet güzel
Çok tatlıymış😍
Güzel olmus
Ben pek sevmem
Aşırı derecede saçma
E tabiki işin şovuu
Bişeye benzetemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?