Hellooo!
Benim dolgunluk hissi verecek güzel bir gece kremin e ihtiyacm var. Öneriniz var mı, kullanıp memnun kaldığınız bir şey?
Hellooo!
Benim dolgunluk hissi verecek güzel bir gece kremin e ihtiyacm var. Öneriniz var mı, kullanıp memnun kaldığınız bir şey?
Bazıları, kadınların genç yaşta bedenlerine bakım yapmasını erken buluyor ve eleştiriyorlar. Oysa bakıma ne kadar erken başlanırsa o kadar faydalı oluyor. Bence bu yaş aralığı 27-28 yaşlardan sonrası ideal. En iyi bakım kremi önerim senin için geliyor. :)
L'Oréal Paris 30 yaş kırışıklık kremi, özellikle 30 yaş ve üzeri kullanıcılar için tasarlanmış bir cilt bakım ürünü. Bu yaş grubunda, cildin nem seviyesi azalabilir ve ince çizgiler oluşmaya başlayabilir. Bu krem, bu tür erken yaşlanma belirtileriyle mücadele etmek ve cildi daha genç ve sağlıklı tutmak amacıyla geliştirilmiş.

Kremin içeriğinde hyaluronik asit, Pro-Retinol ve Vitamin C gibi bileşenler bulunuyor. Hyaluronik asit, cildin nem dengesini korurken, Pro-Retinol cilt hücrelerinin yenilenmesine yardımcı olur. Vitamin C ise cilt tonunu eşitlemeye ve cilde parlaklık kazandırmaya yardımcı oluyor.
Bu tip ürünlerde en iyi bilgiler kullanıcı yorumlarından geliyor. İnternet gibi koca bir kaynak varken kullanıcı yorumlarına ulaşmak artık o kadar da zor değil. :)
Loreal Paris 30 yaş kırışıklık kremi kullananlar, bu kremi düzenli olarak uyguladıklarında ciltlerinin daha sıkı, pürüzsüz ve aydınlık bir görünüme kavuştuğunu söylemişler. Aynı zamanda, ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünde de azalma gözlemlemişler. Ama burada dikkat çekmek istediğim nokta "düzenli kullanım" kısmı. Düzenli kullanmazsan hiçbir ürün fayda göstermez.

Loreal Paris 30 yaş kırışıklık kremi kullananlar, genellikle sabah ve akşam temiz cilde uygulamışlar ve cilt bakım rutininin bir parçası olarak kullanmışlar.
Cildine uygulamadan önce; cildini kirden, yağdan ve makyajdan tamamen arındır. Sonrasında eğer bir tonik kullanıyorsan tonik uygula. Sonrasında da bu kremi dairesel hareketlerle masaj yaparak cildine yedir. Bu, kan dolaşımını artırarak kremin emilimini kolaylaştırır. İşte bu kadar! 😇
Kremden ziyade eger sabredebilirseniz yüz yogasini tavsiye ederim. Arkadaslarim genelde yuzune ne yaptin diye sorarlar ki ben hic krem vs. kullanmiyorum. Sadece duzenli yuz yogasi yapiyorum ve ilave sabah uyandigimda yuzumu yikadiktan sonra soguk gul suyu (isparta'dan getirtiyorum) sıkıyorum. Yine nazik masajla yuzume onu yediriyorum. Tabii bu uzun bir surec sabirli olursaniz degisikligi ciddi fark edersiniz. Arada evde yenilebilen yiyeceklerle de maskeler yapiyorum. Yemedigim şeyi de yüzüme surmem. 😁
Yüz yogası sık değil ama arada severim birkaç video izleyerek başlangıç hareketlerini öğrenmiştim.
Biraz sabırla devamlılık istiyor. Cildinize gözaltılarınız dahil uzumcekirdegi yağı da önerebilirim. Yine dijitale çok meşgul olanların göz çevrelerini korumaları adına siyah cay kompresi de çok ise yarıyor.
Henüz bunları kullanacak yaşta değilim ama şöyle bir şey önermek istedim bu soruyu görünce hemen aklıma geldi biliyorsunuz ki yumurta beyazı inanılmaz derecede sıkılaştırıcı bir etkisi var ve geçen gün kendime şunu denedim fark ettim inanılmaz derecede yumuşaklaştırıyor yüzü muz ve birazcık bal bunun içine birazcıkta yumurta beyazı eklenirse hem yıkadıktan sonra inanılmaz derecede yumuşak bir güce sahip olursunuz hem de yumurta beyazı inanılmaz derecede Gerdirir🍀💛🍀
İsterseniz neutrogena markasının gece kremlerini göz atabilirsiniz genelde bu markanın kötü bir ürünü olmuyor
Ayrıca 33 bence daha çok gençsiniz😃 yani gerçekten 33 çok değil🌝
etken madse olarak retinol içeriğini araştırmanı tavsiye ederim. Beraberinde dikkat edilmesi gereken şeyler var güneşten korunmak, alıştırarak kullanmak vs gibi ama etkisi harika ve en yaşlanma karşıtı asitlerden biri. Şöyle çok gec olmadan başlamak lazım, önlem almak zarari döndürmeye çalışmaktan cok daha faydalı
Annem Loreal Paris Yaş Uzmanı 50 Kırışıklık karşıtı yenileyici bakım kremini kullanıyor. Yaklaşık 3 aydır kullanıyor. Oldukça da memnun. Krem serisinin 30 yaş olanı da var. Dilerseniz bakın.
Çok anladığım işler değil ama benim patronum MAMAAURA Face & Decollete Cream 50 Ml Yaşlanma Karşıtı krem kullanıyor. Nereden biliyorsun diye sorarsan sürekli bu kremin ödemesini ben yapıyorum :D Kendisi sanırım 55 yaş üstü bir bayan ama cildi parıl parıl parlıyor.
Shiseido Vital Perfection Uplifting And Firming Cream tek geçerim.. 👍
Rica ederim 🌺
adminçe hanım zaten bebek gibi suratınız var 💞
Aktardan almanı öneririm. BU zamana kadar annem hep en pahalı markaların kremlerini kullandı ama hiçbir işe yaramadı. Ama aktardan aldığı doğal yapım bir krem vardı, kadın kendi yapıp satıyordu. Aktarda çalışanlara gidip sor ve onlardan almanı tavsiye ederim.
Kremi falan bilmemde bol bol maydanoz yiyin. Suyunuda blendrleyip makyaj pamuğuna bandırıb yüzünüze sürün..
Ben bunu kullaniyorum
Daha kullanmadım ve ihtiyaç duymadım 🙈
Loreal Paris Revitalift kremleri
Shiseido Vital güzel bir ürün
Sayın adminim.. Bilgilerim dahilinde size tavsiyem, zeytinyağı, badem yağı tarzı faydası binlerce yıldır bilinen şifa veren doğal yağlar dışında cildinize hiç bir fabrikasyon sanayi üretimi ürün kullanmayınız.
Ben profesyonel İsveç masaj terapisi uygularken danisanlarima önerim tavsiye edilen eter yağı katkılı 1. sinif zeytinyağı ile masaj olmalarıydı.
Bebe yağı dediğimiz yağ bile petrol türevi sağlığa zararlı bir yağdır. Ve cildimize sürdüğümüz her şey, herhangi bir filtre, bariyer.. vs birşeye takılmadan doğrudan kanımıza karışır.
Lütfen cildinize birşeyler sürerek onun dengesini bozup daha da kötü duruma sokmayın. Yeterli. miktarda şu ve fazla güneşten korumak kâfidir.
Kremlerin faydası olduğu iddia edilen diğer konular tamamen reklam aldatmacası..
Ben Khiels'in şu ürününü https://www.kiehls.com.tr/age-defender-moisturizer-p-41255 kullanıyorum kaz ayakları ve diğer kırışıklıklar inanılmaz şekilde kayboluyor. Kış aylarında gündüz ve gece, yaz aylarında ise sadece gece kullanıyorum. Gündüz parlama yapıyor sıcaktan dolayı ter ile birlikte
Küçük bir kutu ama az kullanılıyor ve etkisi çok yüksek. Birde Khiels'in gözenek sıkılaştırıcı peeling ürünü var haftada 1 kez uyguluyorum sonuçlar mükemmel. Yves Rocher'ın gözenek sıkılaştırıcı kremi pek işe yaramıyor ama geçici olarak kusurları örtüyor fondöten gibi.
Senin Kreme ihtiyacin yok ☺️😊😊👍
30 yaş sendromu bunlar hep
Rovectin - Aqua Concentrate Cream- Yoğun Hidrasyon Kremi: Gözenek görünümünü azaltan temiz ve doğal içerikler bulunduran ürün antioksidan deposu içeriklerle vegan dostu üründür. Dolgun bir görünüm vererek cildi yatıştırır, kızarıklık giderir ve cildi eşitler.
41 yaşındayım cildim bebek poposu gibi, kesinlikle bol su içilecek yeterli beslenilecek. Ya tutarsa diye sürekli ve değişik kremler yüze boca edilmeyecek. İyi bir nemlendirici akşam yatarken ve sabah kaldıktan sonra yüze sürülecek. Güneşe kesinlikle gözlüksüz ve güneş kremsiz çıkılmayacak. Birde dediklerime kulak asılacak kozmetik camiasını kıskandıracak bir cilde sahip er kişi söylüyor
İçten daha etkili aslında, dıştan zor biraz. Bol kolajen içerikli beslenmek gerek, bol su, bol protein, baklagil, bol yeşillik.
Özel veya sağlıkla ilgili bir probleminiz yoksa bu yaşlarda doğal olmanızı öneririm. Spor yapın yani..
Ben bir güzellik merkezine gittim bana bir ilaç verdi peeeling bunu her akşam sür dedi şu an ismini bilmiyorum ama gidip banyoya bakmam lazım.
Bol su içip spor yapın krem sizi kurtarmaz
Biz vazelinden baska krem bilmeyiz
Kremle olmuyot
Olanı söyledim lazere falan yaptır
Banada söyle bulursan
Zor soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?