Sevgilim yakışıklı değil ama ona çok aşığım. Yakışıklı/güzel olmayan biriyle birlikte olur musunuz?

Artık bıktım insanların bu kadar kötü olmasından. Biz liseden beri beraberiz. Yakışıklı olmaması benim umrumda değil, çok seviyorum onu. Ama arkadaşlarım dalga geçiyorlar benle. Buna mı kaldın, istersen başkasını bulursun diyorlar. Çok sıkıldım gerçekten.

Sevgilim yakışıklı değil ama ona çok aşığım. Yakışıklı/güzel olmayan biriyle birlikte olur musunuz?
Cevapla