Ben saçlarımı bu şekilde önden 2 tane örmeyi çok seviyorum ama annem çocuksu buluyor. Sizce nasıl?

Çok cool.
Biraz çocuksu duruyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben saçlarımı bu şekilde önden 2 tane örmeyi çok seviyorum ama annem çocuksu buluyor. Sizce nasıl?

Bence çok güzel durur herkeste 🤩
Deneyin, pişman olmazsınız herhalde 😄
Ben de bazen yapıyorum yani, örgü yapmayı çok seviyorum 🤍
Yani bazı kadınlara yakışıyor mesela sağdaki kadında çok güzel durmuş. Benim saçlarım fazla uzun olduğu için bu tür örgüleri tercih etmiyorum.
Cevap
44Cevap
Burun şekli güzel olan kızlar için çok güzel duruyor.
Cool gözüküyor
Yakışanda cool duruyor. Yakışmayanda da çocuksu dışı kötü duruyor.
Cool kadar değil ama yakısanda güzel duruyor. Denizden sonra saçlara şekil verilemediği zamanda kurtarici oluyor 😁
Açıkçası hiçbir çocukta bu modeli görmedim, yetişkinler yapıyor özellikle 15-30 yaş arası trend oldu baya. Çok beğeniyorum.
Çocuksu yapacaksan Afrika örgüsü yap ki havalı dursun
Herkese yakışmıyor. Benim bebeğimde hem cool duruyor, hem de bebeksi.
Saçın yapılış tarzı önemli. İkinci fotoda güzel durmuş mesela. Ama ilkinde çok kötü duruyor.
Çok hoş görünüyor, hatta aralara renk de atılırsa tadından yenmez.
İğrenç. Topuz, örgü ve at kuyrukları tedavülden kalksa artık.
Düz saçlara önden örünce çok yakışıyor, kıvırcık saçlarda ise aralara ince örgüler atılması👌🏻
Çocuksu değil anlamında 3'üncü şık olmalıydı. Ben 3'üncü şık diyorum.
orta çağ filmlerinde prenseslerin falan saçıda öyle oluyor. ASİL duruyor bence
Hiçbiri umrumda olmuyoda ince örerek boncuk takiyorum tamamen zevk motive
Bunu ben yaptığım dönem arkamdan dalga geçiliyordu.🥲
Bence Cook bide Cook Boncuklar ✨ Çok Güzel 💜
Biraz cocuksu ama kendisine yakistiranlar da yok degil
Annem çocukken yapardı. Çocuksu geliyor bundan.
Bazı kadınlara yakışıyor bazılarına yakışmıyor yüz ile alakalı.
Ne cool buluyorum ne de cocuksu yakisan yapabilir guzel duruyor
ilk resimdeki gibi cool duruyor evet ama bazıları çocuksu duruyor
Güzel duruyor. Ben bayanlara bu tarzi yakistiriyorum
Tipe göre şekillenir bu durum kiminde çocuksu durur kimine cool
Soldakine çocuksu durmuş. Sağdakine cool
Neden çocuksu olsun tatlı duruyor bence daha 20li yaşlarımızdayız n’apalım 50 yaşında mı örelim yahu boş ver tadını çıkart ♥️
Yakışana yakışıyor fındık burunlulara en çok. Bana hiç yakışmaz çünkü ben FSM burunluyum
Çok cool. Beğeniyorum
Daha önce yapardım senede 1 çok yakışıyor diğer zamanlar beğenmiyorum
Çok gereksiz bence
Düz saçlı doğal kadın gibisi yok
Şöyle kişiden kişiye, daha doğrusu yüz yapısına göre değişiyor bu durum. Uzun ince bir surata olabilir ama daha oval hatlarda olmaz
Bilemiyorum ama herkese de hersey yakismaz. copy paste olmaya gerek yok
Çok cool yani ne duymayı bekliyorsan öyle aynı zamanda çok da tatlı olmuşsun 🌹
Bu sen değilmişsin ama jeton köşeli 👻
bu sene cool buluyorum seneye kesin çocuksu bulurummm
Örgüyü kimin yaptığına göre değişir biraz kişinin yüz tipine bağlıdır
Bence çocuksu ve basit duruyo
Çocuksu tarafı coolastiriyor
Ikisi de değil itici geliyor bana
Sağdaki güzel olmuş soldaki okadar değşl
Bence gayet hoş, beğeniyorum
Bu kiz gibi olcaksa yap yoksa goz yorma reiz
güzel ama herkese yakışmıyor
Bir şık daha olmalıydı. Berbat duruyor.
Arkadan tek örgü çok çekici
Hailey gibi yapınca gayet hoş duruyor
Bnce hoş çocuksu değil.
Çok Cool duran kadınlar var tabii
Çocuksu değil cool duruyor
Her türlü mükemmel bence
Gayet hoş ve cool
insanın baktıkça bakası geliyor
Havalı
çok cool hoşuma gidiyor
Kezbanlara benzetiyorum bunu yapanlari
Biraz çocuksu duruyor.
göğüslerin büyükse cool
Yüz tipine göre yakışıyor bazı kadınlara
Biraz çocuksu ama yinede güzel
Bi ben sevemedim sunu
İnce yapılmış örgüler daha dikkat cekici.
Hiç hoşlanmam bu tarz örgü
Bence cool gayet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?