Erkeklerde ya da kadınlarda aradığınız bir güzellik unsuru var mı?

Erkeklerde ya da kadınlarda aradığınız bir güzellik unsuru var mı?

Bazı kadınlar çok fazla şey istiyorlar. Seçici elleyici davranıyorlar. Bana göre öyle değil. Dış görünüş olarak tabii ki biraz daha zarif olsun isterim. Bakımlı olsun eli yüzü düzgün olsun. Bunlar zamanla halledilir ama bir insanın iç güzelliği daha önemli.
Cevap
20Cevap
Beyaz ten ve sarışın olması, renkli göz ve tatlı olması
Erkekte, güzel giyinmek, bakımlı olmak, usun boy ve sporcu vücut, kadindaysa, zayiflik, boy fizik ve kiyafet. İkise ayni seyler aslinda. Fizik ve kiyafet ikisi içinde geçerli
orta boy balık etli beyaz tenli açık kahve rengi göz veya mavi olabilir sivri burun bunlar olursa veya bulursan buralarda olucam 😀
Kadınlarda güzellik unsuru aramıyorum.
Kadınlarda güzellik aramıyorum.
Kadın aramıyorum.
İyi böyle. Az öte!
Kalıplı uzun boylu açık tenli güzel bakışlı güzel gülüşlü falan ama kalbin bir çarpıyor göz hiçbir şeyi görmüyor oda ayrı
hafif sakallı olacak gerçekten her erkeğe yakışıyor sekmez bu
Pp fotona daha az efekt eklemiş olsaydın birine benzetecektim :))
Fındık burun, uzun düz saçlar, düzgün fizik ve güzel gülümseme
kadınlarda arıyorum sadece erkeklerde karizma arıyorum
Güzellik dediğin her şeyin birleşimidir, bir bütündür. O yüzden unsur yok.
Çirkin olmasın ve insan olsun. Özellikle de bir tarafları havada olmasın.
Baktıkça içimi ısıtması
nefes alsın yeter :D
beyaz tenli olması veya balık etli olması
nefes alsın diyen tayfaya bu soru çoook
Güzellik aramıyorum kalbe bakıyorum
uzun boy, oval ve belirgin hatlı yüz.
Yuregi guzel olsun
Belirli bisey yok
Erkekte kirli sakal
burun aga
Yüz güzelliği
Karekter gerisi boş
Erkeklerde = kadınlarda ( yüz hatları)
Kadının güzellikten çok çekici olması gerek 😌
gülen gözler..
Bir şey sorabilir miyim
tabi buyrun..
kişilik
Anlayış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?