Güncellemeler
+1 yıl
Bacak ve kalça kısmı etli ama bel ve üst kısımdan inceyim, hatta bazen anormal diye düşünüyom bu durum, çünkü bacak ve kollarımı yan yana getirince kollarım bacaöıma göre baya ince sizce de bu fiziksel bi kusur mudur yoksa süs müdür
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Şunu unutma kıvrımlı hatların varsa gerisi çok mühim değil 😊
Nasıl yani😂
İnce bel büyük kalça varsa sorun yok demektir 😅😄
Ama kalçaya göre göğüste olmalı uyumlu olmaları lazm ki
Ben göğüs ölçüsüne pek takılmam diğerleri daha önemli 😊
Benim en favorim ama😂
Vücudunla barışık ol derim 😊 ayrıca 80 kulağa hoş geliyor 😄
Kulağa hoş gelebilir ama avuca dudağa hoş gelir mi acaba fjdjffj
Gelir gelir merak etme 😅😄 biraz özgüvenli ol 😊
Off baya özgüvensizliğim var🥺
Sebi beğenen iltifat yağmuruna tutan hiç mi yok ponçik 😄
Var var da ama ben hep yalan atıyprlar zannediyom😂o derece inançsızım kendime düşün
Niye öyle sanıyorsun bence güven kendine çirkin kız yoktur umutsuz kız vardır 😄
Ayrıca kalbin güzel olsun 😇😊
Demi ya fjfjf
Gün içinde hatta aynı saat içinde burada bin tane meme sorusu var kızlar bu memelere çok takık belliki 😅😄 bu arada senin 80liğin altindaki pıt pıt atan kalbin çok güzel bence yani hissedebiliyorum.
Ehehe teşekkür ederim 🥰aynen çool takıntılıyız
Rica ederim ponçikella 😄 bence senin kafana takacak bir şeyin yok gayet zarif fiziğe sahipsin yani burada yazan ölçülere rakamlara göre 😊
🥰🥰iyi motive verdiniz teşekkürler
Rica ederim prenses 😊
O bel ölçün canısı a? b? c? Asıl sen onu bi söyle hangisi
Bel yerine sırt değil miydi o 🤔
@AddrenaliN her neyse işte benim için ikisi aynı kapıya çıkıyor
Ne bilim ben öğrenmek için sordum sütyen takmıyorum sonuçta sırt diye biliyordum ondan 😅
Sırt çevresi 80, cup b
Benimkiyle aynı sanırım e bu iyi demek 😂 kendimi falan övüyomuşum sksnd yok yok şaka yaptım güzel boyuna göre iyi ben sen senden 5 cm uzunum ben de minik kalıyor accuk
Yani küçük mü sayılır şimdi bu fjfjf
Yok kız ne diyom senin için iyi ben misal iki hafta gögüs çalışim mk 75 e düşer hemen yani seninki zayıf olmana rağmen iyi benim ki kilodan böyle
Hee öyle mi diyon
Ben büyütmeyi düşünüyom gkdjf
Dolgu yaptırsam mı acaba
Bence büyültme ben de eskiden sevmezdim ama büyüdükçe küçük daha seksi geldi benim için küçük iyidir sırf küçültmek ve daha iri duası için egzersizlere başlıcam ilk bi küçülünce üzülüyom sonra geçıyo skdnb
Estetikten de korkuyom zarar verir falan göğüs bölgesi tehlikeli kadınlar için biraz o yüzden, yoksa düşünmeden yaptırırdımmmm
Önemli olan cup ölçüsü a-b-c
Bunu artık öğrenin
O neee
80 senin sırt ölçün
Cup ölçüsü memenin büyüklüğünü gösterir
Orta
Ne takıyorsun südyene baksana
80 sütyen işte
Ben kime anlatıyorum
Bana
Valla ben çok seviyorum bu ölçüleri kısa bu boyda ki kızların ölçüleri böyle olunca gayet seksi oluyor bence
Gelir şimdi memeci tayfa 😂
Sjvjdjfj
Meme var dediler geldik
@aliaras0309 😅
😂😂 senin memeler tam bana göre valla beden ve kilona göre hallederiz sorun yok
@aliaras0309 hallederiz derkenn
Konu meme ya bizde memenin görmesi gereken işlevlere yardımcı oluruz demek bir memesever olarak hallederiz dedim
ya cevap yazma şu sapığa bildirim geliyor rica ediyorum
Sanane yahu çok rahatsızsan sen görme sapık mış neyimiz sapık kardeşim siz çok mu iyisiniz sanki işine bak teyzecim
tamam 😂
Ne tamam kime tamam dedin o teyzeye mi bana mı?
Normal iyi 👍🏻👍🏻
erkeğine göre değişir idare etmesi :)
80 b gayet iyi 80 a küçük bence
Ele avuca geliyosa iyidir tabi 😬
Daha ne istesin bi erkek
Ahaha o derece mi
Benim için yeterli
Hep bi yetersizlik korkum var🥺hani ilerde partnerim taraflndan beğenilmemekten korkarım özgüvensizliğim var o konuda
Bilmiyorum zor beğenilmemen
Yaa
Bende tipte aynı kaygıyı yaşıyorum senin ki gibi o yüzden ilk adımı atmakta zorlanıyorum
Övünmek için demiyorum ama yüzüm güzel bari unarım sorun yaşamam
Sen mi tipin gayet ii duruyor ki
Normal güzellikte bir kız red ediyp genelde yani beğenmiyo beni esmer olmak dez avantaj oluyo bazen
Sana raslayan kızlar mal herhalde şunu unutma dünya üzerinde zevkten anlayan kızların geneli esmer erkek tercih eder😍
Esmerliğin tek avantajı gögüsün daha doğrusı güneş görmeyen yerlerinde ki ten rengin çok cezbedici oluyo
Esmer erkekler hep bi adım öndedir, tabi fazla kıllı olmaması şartıyla😂 rus kızları neden sarışın rus erkeklerini blrakıp esmer doğu erkeklerine kaçıyor madem sarışın iyi
Sarışın kadınlarda iyi ama ciidden oral falan konusunda cezbecidici olur
Normal normal iyidir
Valla merak ettim şimdi tam istediğim gibi çünkü 😍🙈
Görebilme şansımız var mı acaba 🙃
Yoo
Neden ya 😃🙃
80 göğüs olmaz kanka sırt okur
Sütyen ölçüsü işte
Harf olması lazım erkek olarak ben bile biliyom bunu
80b ise harikadır o boya göre.
A b falan anlamıyom ben internette araçtıracam şimdi 😂
Laa nasıl kadınsınız siz 😂😂😂😂
Erkekler kadınlardan daha ii anlar bu işleri hatta ilerde iç çamaşırlarımı kocama aldırcam fjdjf
Ben ölçeyim o zaman😂😂😂😂
80 b ve 90c arası ideal
80B benim
Hımm 80c olsun tam olur
Boyuna orantılı ama ben yinede büyük severim.
Bendee
Estetikle büyütülmüş göğüs nasıl size göre
O aksine daha Seksi geliyor 🤣
Ama doğal değil ki
Ve çabuk sarkar estetikli göğüs ve ya dudak
Alakası bile yok. Estetik sarkmaz. Aksine doğal olan sarkan.
Ayrıca doğal olmasının ne önemi var?
Estetik kalıcı değildir belirli bi süre için geçerli, ayrıca başarısız estetik olurda yandık, bide estetiki göğüs doğala rağmen daha az zevk alır, yani erkekler için iyi tabiki ama bayanlar için hiç değil
Çok yanlış konuşuyorsun. Estetiğin süresi çok uzundur. Hatta bazı konularda ömür boyu. Mesela gögüslere silikon taktırmanın, silikonun kalitesi ile alakası var. Neredeyse ömür boyu durabiliyor. İstediğin zaman değiştirme şansın da var. Olay parada biter. Ayrıca zevk olayı konusunda da haksızsın. Değişik yöntemler var. Mesela kimisi daha süt bezlerinin altına takılıyor. Bütün sinir dokusu yerinde olduğu için zevk üzerine hiç bir etkisi yok. Kendini silikonun negatif olduğuna inandırmak istiyorsun ama yanılıyorsun :)
Bana göre 95 b/ c en iyisi
Ne önemi var 75 olunca ne oluyor
Orasını siz bilirsiniz
Değişen bişi yok
O zmm biz kadınlar ne için deriden kemikten çıkıyoz djdjd
Çıkmayın bencede meme memedir
Siz de büyük memeli kız görünce bayılmayın o zmn🙄
Büyük memeli değil dik ve dolgun olması küçük olanlar da kafanısını kullansın 😂
Hmmm
Aynen öyle 😂
Pekala vmfmf
Oldu o zaman 😂
Olur olur napcan 1.55 boyla teneke gibi memeyi
Görebilirmiyim
İdeal
Normal -
Normal bence
Takip eder misin
Merak ettim de
Neyi lan
Görünüşüüü
Senin genel yani
Hmm ii ediyom pp da var ztn resim
Normal
Normal bence dik mi
Evt
Dik se sorun yok
Normal
Normal
eder tabi
80^c iyidir
İdeal bence
Uçları nasıl?
Nasıl olur normalde
Orta büyüklükte rengi peöbe3
Evt acazık portakalımsı yani pembe değil tam nebilim hangi renk desem bilmiyom 😂
😊 😊 İstekli olduğun zaman uçları nasıl oluyo
Sence😂
Bilmiyorum soruyorum işte 😊
Közelden yazayım dedim gizlisin
Hani bskiyim bir
İdare eder