Çağatay Ulusoy Serenay Sarıkaya Barbara Palvin Irina shayk di capriyo bradd Pitt Fernando Torres Beckham niceleri sayayım mi? Bence bizler ne insan ne robotuz alayiniz boş yapıyorsunuz, gerçekleri bilecek kadar ortamlara girmemissiniz, dünyayı gezdim deyin yine kabul etmem.
Altın oran diye bi ölçüm yok! O saydıkların oynamadığı yaptırmadiği bir noktası dahi yok! Ben altın oranın ne olduğun, bilimsel ve matematik acıdan öğren öyle konuş ki zaten fende bile olmadığını günümüz bilim insanları tarafından ispatlandı.
Altın oranci biri değilim ben saten hocam lütfen anla öyle gel vs diyerek karşınızda ki insanı aşağı çekmeye çalışmayın, az insan olun, benim demek istediğim kimse robot değil, kusursuz vs olsun demişsiniz ben onun için yazdım, kim inanır mesela barbaranin wce gidince çattır cuttur si*tigina, ayrıca saydığım nice erkek versiyonlar, diğer kadınlar vs, robot değilsek ortalama bir insanlara nazaran bunlar ne hocam? Bilmediğimiz şeyler mi var? Robot mu yoksa bu saydıklarım, bilemiyorum.
Bende yüz simasiciyim, altın oranla bitiyor olsa ben herşeye razıyım ama sima çok önemli, Kore estetik te simayi değiştiriyorlarmis, ülkemizde yok deniyor ama neden yaaaa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence hayır değildir çünkü güzellik gerçekten çok farklı bir şey ve çok güzel böyle sürat yapısı tipi filan var sadece bir tane ile sınırlı değil.
Altın oran kendini sevmekten geçer
Aynen, önemli olan yüz siması, Kore'ye gitmemiz lazimmmmmmm.
Bence güzellik bir çok neden bağlı, yüz şekli burun gözler yani insan isterse fiziği ile birlikte güzelleşir
Altın oran saçma ve gereksiz bana göre. Allah yaratti sonuçta insanlar senin çirkin mi güzel mi olduğuna karar veremez vermemeli
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Estetik operasyonlar kadar insanı sıradanlaştıran bi'şey olamaz.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Altın oran diye bir şey yok.
İnsan robot değil ki kusursuz bı denge olsun.
Çağatay Ulusoy Serenay Sarıkaya Barbara Palvin Irina shayk di capriyo bradd Pitt Fernando Torres Beckham niceleri sayayım mi? Bence bizler ne insan ne robotuz alayiniz boş yapıyorsunuz, gerçekleri bilecek kadar ortamlara girmemissiniz, dünyayı gezdim deyin yine kabul etmem.
Altın oran diye bi ölçüm yok! O saydıkların oynamadığı yaptırmadiği bir noktası dahi yok! Ben altın oranın ne olduğun, bilimsel ve matematik acıdan öğren öyle konuş ki zaten fende bile olmadığını günümüz bilim insanları tarafından ispatlandı.
Altın oranci biri değilim ben saten hocam lütfen anla öyle gel vs diyerek karşınızda ki insanı aşağı çekmeye çalışmayın, az insan olun, benim demek istediğim kimse robot değil, kusursuz vs olsun demişsiniz ben onun için yazdım, kim inanır mesela barbaranin wce gidince çattır cuttur si*tigina, ayrıca saydığım nice erkek versiyonlar, diğer kadınlar vs, robot değilsek ortalama bir insanlara nazaran bunlar ne hocam? Bilmediğimiz şeyler mi var? Robot mu yoksa bu saydıklarım, bilemiyorum.
Bende yüz simasiciyim, altın oranla bitiyor olsa ben herşeye razıyım ama sima çok önemli, Kore estetik te simayi değiştiriyorlarmis, ülkemizde yok deniyor ama neden yaaaa
Simetrike yakın bir yüz hep çekici görünür. Çünkü bu iyi genlere sahip olduğunu ifade eder
Bence de
@birsuskuncicek Kadınlar iyi genlere bakıyor, erkekler iyi doğurganlığa evrimsel olarak :)
Dogruu
Gözlerin algısına bağlı
İnsanın kendi elinde
Uymayan güzeller de var.
o kadarı da çok bence..
Bence degil ona ragmen cirkin olan da cok
Ananla babana bağlı 😂
türk kızları alüminyum demek ki
Evet
Yooo olabilir
Şu çağda estetik