Kuafor sacimi kisa kesti ve dalga gecti?

Merhaba arkadaslar ben bugun bir kuafore gittim sacimin uclarindan almasini rica ettim ve 80 tl odedim ozel bir sac istemedim, bakim yaptirmadim, yikamadilar da (yanlis anlasimlasin yikasinalr diye soylemiyorum yani para olarak masraf olan bir sey sampuan vs soz konusu olmadi), fon de cekilmedi sadece spreyle cesme suyu hadi ordan ve taradilar ek olarak beni kucuk dusurerek sen bu uzun sacla bitlenirsin neyle yikiyorsun bu saci cok kotu sacin var bu saca bakamiyosan git kes su saca bak bir de yanindaki kizin sacini bak ne kadar kirlisin dediler halbuki ben sacimi haftada 3 kere yikadigim icin sampuan dayanmiyor ve bes gun boyunca arkadasimda kaldim ve sacimi sabunla yikadim bu nedenden dolayi sacim biraz sertti fakat kirli degildi varsa cok az kepek vardi hatta o kadar fazla sacimi yikamisim ki cok az bir sabun kalintisi bile sacimin yanindkai ensemde kalmisti ve kuafore gitmeden onceki gun sacimi yikadim o gun de dus aldim buna ragmen sacin kirli ben sana soyleyeyim bitlenirsin bu sac ne boyle bak acilmiyor bakamiyorsun tarzi kelimeler soylediler ve bunun on katini dediler ardindan googledan tavsiye etmedigimi soyleyerek bir yildiz verdim aldiigm cevap ise gorselde ekli hafif bir uclarindna alip 80 tl dediler nereye sikayet edebilirim? (maksimum yesil yere kadar kesmelerini rica ettim onlar kirmizi yer ekadar kestiler ve psikolojim bozuldu gercekten o kadar sacim gitti) (seviyem yukske olmadigi icin gorsel ekleyemiyorum fakat neredeyse kalcama gelen sacim simdi belimin 5-6 parmak yukarisina geliyor saatlerce agliyorum) bana verilen yanit su :Merhaba hanımefendi saç kesim ücretimiz 80 TL yıkama fön kesim ücreti dışındadır ekstra işleme girer siz ne kadar isterseniz o kadar kesim yapılır. saçınız dolaşması bizim suçum değil sizin saçınızın kirli olmasıyla alakalıdır yıkama ücreti vermek istemiyorsanız saçınız temiz gelmesin gerekir bu her yerde ekstradır yapılan her hizmetin bir karşılığı vardır
Kuafor sacimi kisa kesti ve dalga gecti?
Cevapla