3'ü arasında kaldım. Tom ford bitter peach yorumlarınız neler? Güzel parfüm mü?

3'ü arasında kaldım. Tom ford bitter peach yorumlarınız neler? Güzel parfüm mü?

Parfümleri çok seven biri olarak Tom Ford bitter peach yorumumu bırakayım.
Tek başına kullandığı zaman çok sıkıcı bir kokusu var. Bol şekerli bir koku almanız mümkün. Şişe rengi ve kalıcılığı güzel ama kokusu boğuyor.
Tom Ford'un en beğendiğim kokularından biri olduğu için; Tabacco Vanille.
Sonrasında Black Orchid, Ombre Leather ve Lost Cherry geliyor.
Öyle tabii de tobacco çok baskın ve bir tık kışa uygun bir koku olduğu için kararsız kaldım lost cherry nin performansı düşük diye onu elemiştim zaten ombre leather da benimk sevmiyor black orchid de geçen randevuda sıkmıştım
TF'un çoğu kokusu kışa uygun ya bilemedim şimdi.
White Patchouli kokusunu hiç koklamadım, ama şimdi notalarına baktığımda yasemin ve amber gibi etkili notalar içerdiğini gördüm. Eğer çok odunsu ve boğucu bir kokusu yoksa tercih edebilirsin.
yasemin amberden önce paçuli var adında olduğu gibi paçuli çok baskın. Tom Fordun aslında çokkk iyi yazlık parfümleri de var ama bu ara onlardan sıkıldım yoksa neroli portofino forte veya soleil brulant sıkabilirdim
Açıkçası yasemin, gül, magnolya veya frezya gibi çiçek kokularından da çok sıkıldım gerçekten koklamayı sevdiğim tek çiçek sanırım tuberose o da çok kaliteli şekilde harmanlandığı için çeşitli niche ve designer house lar tarafından. Kusura bakmayın sürekli yabancı youtube kanalları izlemekten dilime yerleşti bazı kelimeler
Cevap
3Cevap
ortadakini sık onu hiç anlamadım çünkü
paçuli kokusu
ah be ablam 🥺
kim vanilya kim bitter
Tf tobacco vanille iyidir 👍
E-likit sandım 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?