Esmer ata atladı, tabancalar patladı, esmer gelip giderken sarışınlar pat pat patladı 🐴😀

Esmer ata atladı, tabancalar patladı, esmer gelip giderken sarışınlar pat pat patladı 🐴😀

Ne kadar şaçma bir ego yapma konusu kim tenini kendi istediği gibi şeçiyor allahın verdiği şeyle neden bu kadar övünüyorsunuz? Kendi yaptıklarınızla övünsenizne.. birde neden böyle bir yarış içindesiniz acaba ben sarışınım normalde neoldu yani şimdi? Oturup aglıyayım mı beni neden esmer yaratmadın diye? kusura bakmayın aşırı ergence geliyor
Oturup burada makara yaptığımı sana anlatamıcam ✨
Neyse ki anladın ✨🙏
Esmer ya da sarışın değilim ama esmer mi sarısin mi diye sorarsan esmerler daha güzel sarı çok yapay geliyor
Sen kimsin kız ben sana cevaplamadim ki bu soruyu
Sarışının adı esmerin tadı var.
Cevap
41Cevap
Kahve demlerler bence.
Sarışınların olduğu yerde esmerler temizlik yapar
Görsele güzel bir esmer koymakla olmuyor o işler 😂 çirkin olan esmerler de var 😉
Sarışın esmer çok fark etmez aslında. Hatun güzelse çirkinler çay içebilir. Resimdeki gibi hatunlar varsa çay may kesmez ama 1 dk lık saygı duruşu ve istiklal marşı ardından uygun adım marş en sağlıklısıdır :D
Aynen hey maş. Kimdir bu güzel çıkartamadım bunu. abi rus un bile esmerine bitiyorum o derece :)
Sarışının olduğu yerde, esmeri arkadan dürtüp, şuradan 2 Küçükçekmece uzatır mısın birader denir.
Gülmedim ✨
Bir gün bi kara kafaya aşık olursun inşallah 😀✨
Sarışınların olduğu yerde, esmerler o çay bardaklarını toplar
@ZırtapoS demleriz, ellerimizin dokunduğu her şey tatlanır
Çakma şarışınlar, yani gizli esmerler :D hahsha hayır değiller
arkadaşlar birbirlerinizin rakibi değilsiniz aw yok kısa mı uzun mu, esmer mi sarışın mı, kilolu mu zayıf mı salın artık milleti
bak bak laflara bak ya 😂😂😂😂😂😂 kınıyorum 🥲 siz görürsünüz megan fox gibi olayım da kapkara 😂😂😂😂😂
Ten rengi ya da saç rengi etkilemiyor bence.. Bütün olarak bakmak lazım ayrıca herkesin zevki de farklı.. Keyifli günler..
Neden bir kadın hemcinsine böyle bir laf atma gereksinimi duyar ki. İnsan ol yeter.
İroni ✨
İroni adı altında söylenilen bir aşağlama bence.
Bu cümleyi ve bu şarkıyı hiç duymadıysan bişey diyemicem eğleniyoruz burada arkadaşlar çok fazla kasmayın 🙏
Pekâlâ. Öyle olsun, devam.
Bu soruya ikinci kez denk geliyorum. Biraz farklı olun yav😄
Şimdi farkettim, daha önceki soruda sarışınları övmüştüler😂
Bende seni her gün görüyorum ne yapalım şimdi 🤪😂
Tek bir çözüm var; beni engellemek😆
Evet o soruya cevap olarak yazdım zaten 🙃
Yok yA niye engel atayım 🤷🏻♀️😂
Ne bilim işte, sanki beni görmekten bir bıkkınlık var gibi😏
Her iki tarafta güzel ben kumral severim ten renkleri mük
Kesinlike katiliyorum
Kanimin son damlasina kadar da savunurum.
Sorum kalkıp soruma gelen görüşlerde buraya gelmiş 😂 evet çay demler tabi 🤪
Yoo hepsine müşteri talebi olur saç rengi farketmez enayi keriz dolu 😀
Beyaz tenli siyah saçlı kadınların yanında hiçbirinin şansı yok.
Sarışın doğamayan çakma sarışınların kuruntusu gidin ötede ağlayın sarışınları yedirtmeyiz size
Onu bilmem de kadınlar ikiye ayrılır: Kızıllar ve diğerleri. <3
ya güzelliği neden böyle şeylere indirgiyosunuz. Ben çok sarışım gördüm yüz hatları güzel olmayan sarışınlar da esmerler de kendini kandırmasınlar. Bi kadın güzelse ya genleri güzeldir ya da estetiklidir.
Ablacım ironiyse paragrafın sonuna (!) koyarsın, biz de "he bu makara yapıyor" der mekandan uzarız. Millet gerilmiş la resmen.
Esmerin güzeli güzel olur ama bu şiirlerin çok çocukça
Şiir değil şarkı bu✨
Neyse farketmez, olayın özüne dönersek yine de komik
Senin fikrin 😀✨
Zaten eğlenelim diye yapıyoruz
O zaman eğlen ufaklık
Tamam amca
sarışınlar her zaman daha dikkat çeker, bu sözler esmerlerin kendini avutmasıdır
Sari saclilari senin için üzecek değilim sarışınlar çay bardağını boş koysa da olur
Beyaz tenli olunca hangisi sayılıyoruz tam olarak
Sarışının adı esmerin tadı hepsi yerinde güzel gönülde güzel
Tam aksi bence bu arada çay demleyin de içelim kızlar :)
esmerler tuvalet temizler kral ya sarışınların yanında
Kimse servis yapmasın sarışınlar benim bebeklerim
Esmerlere çay bile demletmem
Zift iç o zaman ✨😀😅
Dibek alayım ama esmerler yapmasın, taşımasın, bulaşığını yıkamasın 😂
Esmoş kız zenci yok mu? 😂😂😂
Siparişiniz oluşturuldu
Latin de olur 😅 alternatif de sunayım. İkisinden biri vardır
Kumralın dedikodusunu yapar. 😉😈
Farklı bir bakış açısı 🙃😂
😂😂👻👻
Esmerim içim içim ölürüm esmer için 😅
Kumral olarak çekirdek alıp izlerim ahs
Ben esmerim sarışına çay demlerim :)...
Tam tersi diyorum
Temiz kalpli biri olsunda saç hiç önemli degil
Tenle bir 💩 olmaz bu arada
Esmer madamdır kumralllar madam gibi madamdır
çay demler servis yapar ortalık toplar falan
Esmer sevmeyen ben esmerler demlesin
En iyisi kumral
bunun tam tersi sorulmuştu ben ona hak veriyorum
kadin dedigin esmerdir...
Sjsjsjsnah bu esmer sarışın kavgası 😂😂😂
Esmer sevmem
Tenleri bana pisliği anımsatıyor
Sarışın varken esmere dönüp bakmam bile.
Taklit sorularınız ve siz neyse😂
Sefa doğanay mıyım ben ✨
sarışının olduğu yerde esmere kim değer verir ;)
Sarışınlar : Tabi efendim
O durum pek belli olmaz be
Esmerler candır kandır
Onu demleyemez mundar ederler 😃
Güzellik ten rengiyle alakalı bir durum mu
İroni ✨
Sarışınların bokunu ye
Patpatpat
Sarışınlar her zaman öndedir 😉
yok be öyle bişey
Evet öyle
E yaniiii
Ebett
Kumrallar peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?