Kadınlar aşk acısı çekince neden saçlarını kestirir?

Kadınlar aşk acısı çekince saçlarını kestirdiği söylenir genelde. Ben hiç bir surette kestirmem gerçi. Ama öyle bir algı var genel olarak yani. Sizce bu bir algı mı, yoksa gerçekten kadınlar aşk acısı çekince saçlarını kestiriyor mu? (etrafımda yok öyle benim şahsen)

Kadınlar aşk acısı çekince neden saçlarını kestirir?

#Edamedasaçbakım 🌼 ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 💛
Kadınlar aşk acısı çekince neden saçlarını kestirir?
Cevapla