Kendimi bildim bileli özel bölgemde tüyler var normal bir durum mu sizce ilkokul ortaokul zamanlarından çıkmaya başlaması?

Of bi de anlam veremediğim bir şekilde diğer bölgelere göre kalın ve daha siyah normal mi bu durum herkeste mi böyle

Kendimi bildim bileli özel bölgemde tüyler var normal bir durum mu sizce ilkokul ortaokul zamanlarından çıkmaya başlaması?
Cevapla