Güncellemeler
+1 yıl
Tuy dokucu diken gibi yapiyor. Epilasyon batik yapiyorm
Kolumu agdayla alsam mosmor oluyor, derim kalkiyor. Jiletle olsa diken gibi oluyor. Bazi erkekler vucut killari icin tras makinesi kullaniyormus sanirim. Ben de kullansam olur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Makina kullanınca kök bırakıyor bu da rahatsız edici bir his veriyor. ayrıca tekrardan uzaması çok uzun sürmüyor
Peki napiyim?
Hassas bir cildin var bu yöntemler sana uygun olmadığı için lazere gitmen çok daha mantıklı olur.
Ona butcem yok ayrica o da yakiyormus.
Jilet, makina, Tüy dökücü, epilatör gibi seçenekleri eleyince yine en iyi yöntem ağda kalıyor. Hassas ciltler için farklı markaları deneyerek belki kendine uygun olanı bulabilirsin
Olmuyor en kalitelisini kullaniyorum derim kalkiyor. Mormor oluyor. Cildim hassas. Siz erkeklerin isi cok rahat almasaniz da oluyor.
kısaltmak için olur ama jilet gibi temiz olmasını istiyorsan olmaz
Bazi kas yapan erkeklerinki nasil oyle purussuz o zaman.
lazer yapan var ağda yapan var
Hic agda yapan erkek gormedim ayhdbdhdudh. Lazere butcem yok ama
sen nerede görücen mesela yüzücüler sen nasıl alıyor zannediyorsun
Erkekler nasil dayaniyor agda acisina?
kadınlar nasıl dayanıyorsa aynı şekilde
Ben erkek olsam hic ugrasmam bu eziyete
bazıları mecburen yapıyor
Erkek gibi olursun öyle şeylerle kökten çekilmediği için kalınlaşır
Sence napiyim kardes?
İmkanın varsa lazer yaptır
Maalesef butcem yok zaten epilator batik yapiyor. Tamdan rezil oldum. Killi killi
Makine yerine sizin için üretilen jiletlerden al
Olmuyor diken gibi cikiyor
Baika Bi seçenek yok
Nasıl bir kol varmış sende
Ne alaka
Sal gitsin kanka buda senin havan olsun
Olmaz kizlar almak zorunda
Kullanabilirsin denemekle birsey kaybetmezsin
Alma
Tüy dökücü kullan
Tuy dokucu diken gibi yapiyor. Epilasyon batik yapiyor
Ben weet tüy dökücü kullanıyorum
Kas yapanlar nasil oyle purussuz aliyor?
Spor yapiyoruz iste tüy dökücü kullaniyoruz diyorumnya
Aa Sen de kascisin. Tuy dokucu de diken gibi yapiyor. Ayrica 2 gunde bir cikiyor. Nasil ugrasiyorsunuz?
2 gunde cikmiyor 7 9 günde bir yapiyorum
Peki ona nasil butce ayiriyorsun. Herhalde bir kullanimda bitiyordu. Veetin kremi de pahali.
40 bin gelirim var dokunmuyor bna
Sna gondereyim istersen 5 6 kutu
Yok Allah razi olsun. Sen ne is yapiyorsun ki?
Patron diyelim genç patron burada yazamam tanidik cikar
Ya gizlisin sitede bir ton aynis isten insan var. Nerenin patronusun ki.
Kendi işimin
Market mi lokanta mi neresi?
Ne lokantasi matketi sirket benim ki