Kendimi insanların göz hapsinde gibi hissettiğim sıradan günlerden birindeyim. Ve çok güzel göründüğümü söyleyen annemin misafir arkadaşlarından biri sayesinde açmış olduğum sorum djfj

Kendimi insanların göz hapsinde gibi hissettiğim sıradan günlerden birindeyim. Ve çok güzel göründüğümü söyleyen annemin misafir arkadaşlarından biri sayesinde açmış olduğum sorum djfj

Evet iltifat alırım. Çok ilginç iltifatlar hem de acayip güldürür beni. Genelde beni tanımayan dışımla ilgili iltifat eder. Tanıyan karakterimle ilgili
Her anne çocuğunu güzel görür görmeli de bencede bilmem ya önemli olan kendi kendimi sevip beğenmem hiç öyle derdim olmadı. çünkü canım insanları etkilemek kolaydır zeki insanlar içinde uğraşamam zor etkilemek , yani kendi kendimi kendini begenecegin şekilde etkilemek önemli önce bence :)
Saçlarımla ilgili alıyorum
Hak ediyorlar yani sjdj
Teşekkür ederim, biraz kıskandım sjdj
Ego gibi görünecek ama zekam ve konuşmamla çok iltifat alıyorum bilmediğim birşeyi çok kısa sürede öğrenip onu hemen geliştirebiliyorum tanıyanlar zekama ve konuşmama iltifat ediyorlar tanımayanlar ise göz rengime diyebilirim.
Cevap
17Cevap
Hayır çok sık iltifat alan biri. Değilim
Çok güzelsiniz hanımefendi :D şimdi ben ettim
Teşekkür ederim djxgxv
Hiç iltifat almıyorum
Bir insandan çok fazla iltifat alıyorum. Diğer insanlardan pek iltifat almam. Her şeyime iltifat ediyor ama en çok karakterime 😌
Alıyorum ama genelede arkamdan ediyorlar. Sevdiğim iltifatlardan ikisi.
Oyun karakterine benzetiyorlar ve
Girl Next door havam varmış 😬
İltifat biri edince nedense utanıyorum ama en çok gözlerim ve saçlarım için bir şeyler söylüyorlar 🙈
Ben enn çok doğal kirpiklerime, saçlarıma, ten rengime iltifat alırım. Çok seviniyorum yaa, iltifat aldığımda🥰🤤😂
İltifattan hoşlanmıyorum , sık iltifat alan biriyim🤦♀️
Gözlerime çünkü mavi renkler ama ben lens kullanıyorum yeşil mavi arası bir şey
"Güzel adamsın" derler veya "rakışıklı" belirli bir bölgeme değil de, komple ediyorlar iltifatı.
Genel de gıcık , Allah uzun ömür versin , inşallah ölürsün gibi iltifatlar alıyorum 😂
Hem karakterim hem dış görünüşüm hakkında çok fazla iltifat alıyorum ama umrumda değil boş işler
Evet alırım. İnsanlardan daha çok burnuma ve boyuma yönelik iltifat alıyorum.
yüzüm veya sesim derdim herahalde dkskaw ama bunun dışında da ediliyo bilmiyorum 🤷🏻♀️
Evet. Özellikle bakışlarım ve dilim için ilifat alırım genellikle.
Sevdiğim bir şey değil ya ama alıyoruz ister istemez.
Sık iltifat almam alınca yüzüme boy posa felan iltifat ederler genelde
Kıvrak zekama, soğuk kanlı oluşuma birde ses tonuma iltifat ederler
Alırım, fizik dudaklar
Fiziğime ve giyim tarzıma
İnce belime, uzun bacaklarıma, gözlerime bir de kıvırcık saçlarıma bu sıralar çok alıyorum 🙈
Kirpik diplerime.. <3
Evet alıyorum en çok burun ve sakallarıma
Gamzelerime alıyorum.
Evet en çok gözlerime iltifat ederler
Alıyorum fiziğime genelde.
Mütevazi olamicam fiziğim ve kişiliğim
Alırım. Gözler, eller, saçlar ve bacaklardan...
Saçlarıma iltifat alıyorum çoğunlukla
Karakterim ve zekam konusunda fazlasıyla.
Kirpik diplerime.
Gözlerime iltifat alırım
Gözlerim, cildime özellikle ve saçlarım
Saçlarım ve dudaklarımı çok överler.
Gözler
Futbol oynadığım için başarımdan
Genelde gözlerimden alırım
alırım çoğunlukla güzelliğime
alırım özellikle gözlerime
Fiziğime ve saçlarıma
Resimde ki sensen zaten fiziğin baya mutlu ediyordur sevgilinin zevklerini karşılarken
en çok kalçama ve gözlerime alıyorum
Iltifat SEVMIORUM
Seviyor musun diye sormadım ki
fiziğime veya kokuma bazen yüzüme
Fiziğim gözlerimi ve yüzümü övüyolar
Saçlarıma ve fiziğime
dudaklarım çok dolgun ve güzel diyolar
Saçlarıma
Saçlarım ve gözlerime çok iltifat alıyorum.
İltifatlara düşebilirim🌹
Fiziğime ve göz rengime
Yüzüme
Hayır tipsizim
Göz ve dudaklarıma
Dudaklarımı överler
Almam, saçlarım
Gamzelerime.
Yüz kısmımdan
Göğüslerime
Belim ve gözlerim
Göbeğime
Almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?