Kaşlarıma herhangi bir şey kullanmama gerek yok çünkü kaşlarım yeterince sık ve gür zaten ve yüzüme kavisli kaş şekli yakıştığı için diğer şekiller yakışmaz kendiliğinden kavisli ama seyrek olanlar kaş kalemi tercih edebilirler.
Hastalıktan kaynaklı sordun dimi benim arka kendi güzellik merkezi var ben gittiğimde müşteri almaz benim bulunduğum alana ama kuaförümde randevulu çalışıyor aynı şekilde ayda bir dibe gidiyorum yani bakım şart
Kuaförde yaptırmadım ben emsal doğandan ayrılmış işin ehli bir arkadaşım var o yer açtı kendine Beylikdüzünde sene d 1 ona yaptırıyorum baya rahatlık resmen🙂