Göğüs estetiği yaptırmayı düşünüyorum fakat bazı şeylerde kafam da soru işareti kalmış durum da
Öncelikle ilk sorum şu amilyat sonrası ağrı var mı? Nasıl oluyor dışarı çıkabiliyor muyuz vs..
diğer sorum göğüsler oldugundan daha sert bir dokuya sahip oluyormuş bu kötü birsey mi? Nasıl bir sertlik oluyor çok mu belli oluyor amilyat oldugu sertlik nasıl yani onu merak ediyorum.
Öncelikle ilk sorum şu amilyat sonrası ağrı var mı? Nasıl oluyor dışarı çıkabiliyor muyuz vs..
diğer sorum göğüsler oldugundan daha sert bir dokuya sahip oluyormuş bu kötü birsey mi? Nasıl bir sertlik oluyor çok mu belli oluyor amilyat oldugu sertlik nasıl yani onu merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer