Merhaba göğüs estetiği yapmayı düşünüyorum bilgi sahibi olanlar yorum yapabilir mi?

Göğüs estetiği yaptırmayı düşünüyorum fakat bazı şeylerde kafam da soru işareti kalmış durum da
Öncelikle ilk sorum şu amilyat sonrası ağrı var mı? Nasıl oluyor dışarı çıkabiliyor muyuz vs..
diğer sorum göğüsler oldugundan daha sert bir dokuya sahip oluyormuş bu kötü birsey mi? Nasıl bir sertlik oluyor çok mu belli oluyor amilyat oldugu sertlik nasıl yani onu merak ediyorum.
Merhaba göğüs estetiği yapmayı düşünüyorum bilgi sahibi olanlar yorum yapabilir mi?
Cevapla