Hayatım boyunca güneş gözlüğünden nefret ettim ve her gün güneşe çıkınca gözlerimi kismaktan zaten yeterince alnım kaşlarım dönüşüm yaşıyor birde güneş kremi sivilce yaptığı için kullanamıyorum ne kullansam giderler yardımcı olursanız çok sevinirim... şimdi bunda ne var filan diyebilirsiniz ama kamera ile aynadaki çizgi görüntüsü arasında baya fark var
Güncellemeler
+1 yıl
Alnım konya ovası gibi biliyorum lütfen bu konuda şaka yapmayın
Güncellemeler
+1 yıl
Lan şimdi cidden bakınca kendimi pick me gibi hissettim ya
Daha 20 yaşındayım ama alnımda çizgiler var resimde çok belli olmuyor ama aynaya bakınca yüzüme on yaş daha katıyor nasıl geçer?
Pireler gitti sağol da bilmiyorum yazdığın cevaba tekrar bi dönüp bakarsan ne anlatmaya çalıştığımı anlarsın herhalde cidden güzel bulup bulmaman umrumda değil hiç öyle bir kaygım yok özgüvenim yerinde ama birine çok kötü çıktın ya hayal kırıklığı yaşıyorum demek cidden normal değil yani benim yerime hassas birine deseydin kırılıp ağlayabilirdi biraz empati iyidir bence sıkıntı değil de kadınlara karşı bi tık daha yumuşak konuş bence iyidir
Hallettiginize sevindim. Ozguven, kirilmak falan ben aciksozlu olmayi severim. Yalan dolan im kim muhabbetleri bana gore degil gayet adam gibi adamim. Kivirmaktan haz etmem. Seni de haftalardir smaimiyrtinden sevdim, okuyorum yorumlarini. Nerdensin peki
Aynen senin amacı anladım açık sözlü insanlara saygı duyarım iyidir ama demek istediğim açık sözlüğünün seviyesi yani görüşleri ifade etme biçimi insanı hakliyken haksız duruma düşürebilir dikkatli olmak lazım ve cevap olarak dünyadanım diyebilirim ve Türkiye'deyim
Kotu niyetim yok evet. Kimseyi uzmek kirmak arkasindan kotu yalan konusmak falan isim degildir. Ama kirdiysamda uzulurum kimse kotu olsun istemem.. Sana gunler sonra yazayim dedim ama sende Turkiyeden ciktin S Neden bu gizlilik anlayamadim, sehir falan yok mu iki kelam edemeyecek miyiz
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Daha 20 yaşındayım ama alnımda çizgiler var resimde çok belli olmuyor ama aynaya bakınca yüzüme on yaş daha katıyor nasıl geçer?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence cilt kremleri kullanabilirsin
biz komple failiz, hanfendi alnindaki gorunmeyen cizgiye takmis
Ahhshshdhd olsun insan elinde değil takıyor
Ne çektin be Cemile 🤪
Ahhshshdhd gözü kör olsun Ali kaptanın hep onun yüzünden
Hay asiii😬
Yuz yogasi ise yariyir
Onu denedim ama bilmiyorum ya çok bi fark etmedi sanki Zeynep şensoy dan bakmıştım
Ben fark etmistim. dedigin gibi goz kisip kas catmaktan kaslarimin arasinda cizgi olusuyordu simdi gecti
Ben niye Fahriye Evcene benzettim la skddk
Hahshdhdudhdo onure oldum cidden teşekkürler ama devamının fahriye Evcen'le alakası yok🥲 maalesef tırnağı etmeyiz melek gibi bir kadın
Ama boyle baktigin zaman tenk renginden olsa gerek benziyor ya da bana oyle geliyor 😂
Hshshsjsu aynen saç boyamız aynı kendisiyle ondan da olabilir
Olabilir çok guzel bi kari be yaradan özene bözene yaratmiş
Hakikaten öyle profiline bakmaya doyamıyorum hele Çalıkuşu Feride hali melek gibi maşallahlar olsun
Bize oyle biri denk geldide biz mi aşık olmadık
Cok kotu ya pf
Çok üzüldüm ağlıyorum nasıl beni beğenmezsin🤧
Aslinda umutluydum, eskidendir yorumlarina takiliyorum hosuma gidiyorsun. Ama alnin kotu gorunuyor evet.
Ne zamandir seninle konusmayi planliyordum, bilmiyorum. Nerdensin
Kanka şaka mısın ya sbhshshdjdj
Ne konuda umutluydun Adriana Lima filan mı KizlarSoruyor da takılıyor sandın ya
Kanka deme sakn. Ciddiyim ben, ilgimi cekiyordun evvelden. Takipcin degilim bosuna arama beni ama yorumlarini okurum. Peki pireleri ne yaptiniz hic bahsetmedin gunlerdir
Pireler gitti sağol da bilmiyorum yazdığın cevaba tekrar bi dönüp bakarsan ne anlatmaya çalıştığımı anlarsın herhalde cidden güzel bulup bulmaman umrumda değil hiç öyle bir kaygım yok özgüvenim yerinde ama birine çok kötü çıktın ya hayal kırıklığı yaşıyorum demek cidden normal değil yani benim yerime hassas birine deseydin kırılıp ağlayabilirdi biraz empati iyidir bence sıkıntı değil de kadınlara karşı bi tık daha yumuşak konuş bence iyidir
Hallettiginize sevindim.
Ozguven, kirilmak falan ben aciksozlu olmayi severim. Yalan dolan im kim muhabbetleri bana gore degil gayet adam gibi adamim. Kivirmaktan haz etmem.
Seni de haftalardir smaimiyrtinden sevdim, okuyorum yorumlarini. Nerdensin peki
Aynen senin amacı anladım açık sözlü insanlara saygı duyarım iyidir ama demek istediğim açık sözlüğünün seviyesi yani görüşleri ifade etme biçimi insanı hakliyken haksız duruma düşürebilir dikkatli olmak lazım ve cevap olarak dünyadanım diyebilirim ve Türkiye'deyim
Kotu niyetim yok evet.
Kimseyi uzmek kirmak arkasindan kotu yalan konusmak falan isim degildir. Ama kirdiysamda uzulurum kimse kotu olsun istemem..
Sana gunler sonra yazayim dedim ama sende Turkiyeden ciktin S
Neden bu gizlilik anlayamadim, sehir falan yok mu iki kelam edemeyecek miyiz