Güncellemeler
+1 yıl
Bence yaz İÇİN ya dazlak kabak kafa sıfır numara ustra ya da 3 numara
Malum havalar iyice ısındı sıcaklar çekilmez hale geldi erkekler için saç traş önerileriniz nelerdir?
Kısacık kabak kafa mı?
Yoksa 3 numara mi?
Uzun saç mı?
Sizce nedir?
Dagınık salaş modeller
Cevap
3Cevap
Memnunum ben saçımdan uzun kullanıyordum da kestirmek zorunda kaldım
Yanlar ve arkalar 1, üstlere doğru hafif şekil vercek kadar kısa saç 🙏 kızlar içinse çene hizası küt saç diyorum
En güzeli jiletle kazımak ✂️👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar