kıvırcık saçmı daha güzel dürüyor kızlarda yoksa düz mü?
benim saçlarım kumral ve kıvırcık bakımı çok zor.
kıvırcık saçmı daha güzel dürüyor kızlarda yoksa düz mü?
benim saçlarım kumral ve kıvırcık bakımı çok zor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benimkiler düzzzz ama kıvırcık çok seviyorum beğeniyorummm
ya benikisi de olsa keşke uzun ve kıvırcık çekilmiyor
Benimki de keşke senin gibi olsa bu bukle belirginleştiricilerden kullanırdım bol kremlerdim
az önce yaptım ve her seferinde beni heycanlandırıyor ama sonra sıkılıyorum
Bayılıyorum kıvırcık saçlı insanlara ba yı lı yo rum 💕🌸
yaaa çok sevimlisin
Sen deee🥰
Kişiden kişiye değişiyor ya bu genel bir durum değil bence
Hiç sevmem kıvırcık.
haha peki
Kıvırcık hep önde en önde 😊 saçların çok güzell
Yakışana düz saçta, kıvırcık saçta güzel duruyor.
Takibe al beni
niye öyle bir şey yapıyorum?
Bı dene sen
sebep?
Diğer soru için
İkiside iyi
birini seçecek olsanız
Dalgalı saçlı severim
Düz tabiki
evettt
Kıvırcık.
ya neresi güzel anlat allah aşkına okuyacağım
Senin saçının kıvırcık olduğunu belirttiğin kısmı okumadım.
Tercihler ve zevkler kişiden kişiye değişir, evet bakımı vesaire zor olabilir olabilir ama her zaman düz saça göre daha hoş durur, kısacası hep bir adım öndedir ve dik at çeker.
Tabi ki her güzel şeyin bir sorunu vardır elbette, saçların için çok şanslısın.
Sadece zorlandığın zamanlarda, keşke düz olsaydı demek yerine, zorlanıyor olsam da benim saçlarım daha özel diye düşün.
evet öyle düşünürüm çoğunlukla saçlarım çok seviyorum
ama saçlarımı yaparken keşke düz olsa demek yerine keşke daha kolay bir bakım yöntemi olsa ya da daha kolay baka bilsem diye düşünüyorum ayrıca bu özel yorum için içtenlikle teşekkürler
Şahsi görüşümdü, tabi ki en iyisini siz bilirsiniz yine de rica ederim.
Saçım ile ilgili ben de sorun yaşıyorum uzun olduğu için az çok anlayabiliyorum.
bir sorum olacak burada benim yaşım 18 mi gözüküyor
59 gözüküyor. 🙃
uzun mu hehe onu bende çok iyi anlarım benimkisi de öylle
Anladım, bu arada yaş düzenlenmiyordu galiba.
oha ne ara yaşlandım 18 im benn
Bilemiyorum artık, en azından ruhunuz genç hanımefendi. 😉
18 ben anlatabiliyor muyum hahah sallamışım giriş yaparken kulanıcı adım gibi
benim her şeyim genç kıvırcık saçlarıım çekik gözlerim ruhum ela gözlerimde hahaha ne diyorum ben
Biliyorum biliyorum esprisine demiştim, böyle kalsın daha iyi burada ki sa*pık arkadaşlarımız size yaşınızdan dolayı yaklaşmayacaklardır, bir ihtimal. 👌
yok ya ilk defa kulanıyorum bu siteyi birazdan çıkış yapar giderimm sosiyal değilimdir teşekkürle konuşma için
siz kaç yaşındasınız
23
Ben de pek sosyal değilim, arada burada takılıyorum.