Balık etli olmayı kusur olarak mı yoksa güzellik olarak mı görüyorsunuz?

Ne düşünüyosunuz?

Balık etli olmayı kusur olarak mı yoksa güzellik olarak mı görüyorsunuz?
Cevapla