Arkadaşlar bir fotografimi çekindim. Böyle güzel bir fotoğraf değil. Anneme dedim nasıl diye gercekteki halinden daha güzel çıkmış dedi. Abi fotoğraf güzel değil 🥲 gercekteki ben nasıl iğrenç gözüküyor tahmin edemiyorum.
Hiç bir fotoğrafta güzel çıkmadım şuana kadar. Lanet olsun neden böyle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Fotoyu buraya koysan daha iyi olurdu gadası. Gerçekten öyle misin değil misin belli olurdu.
Sanmıyorum değilsindir
Fotoğraf kötü. Annem gerçekte daha cirkinsin dedi yani pek sanmıyorum iyi olduğumu 🥲😭
Annen ne kadar kaba
Zannetmiyorum kendinin güzelliğini kullan biraz boş boş üzülüceğini güzel yönlerini keşfet
😅 annem kaba değil ben böyle soruları ona çok sorarım o yüzden direkt gerçeği söylemeye basladi
@Melissajdöjdjns güzel yönüm ne olabilir ki? Kültür olarak mı söyledin mesela
boş ver tatlim. Kendini üzme
Ne yapayım uzmeyip
Değer mi kendini üzmeye?
Sonuçta böyle geldim böyle gideceğim. Bunun benim elimde olmaması çok koyuyor insana.
Kim dedi peki güzel olmadığını
Ayrıca kişilik daha önemli 😊🌷
Eee?
Dışarı insanlardan çirkin kelimesini pek duymadım ama ben görüyorum yani aynada olsun fotograflarda olsun.
Ayrıca bu dönemde ilk dış görünüşüne bakıyor insanlar 😁
Hayir bence. Bana ulaşır misin tatlım. Senin desteğe ihtiyacın var 😉👍
?
Koskoca Annen sana yalanmi soyluyor.
Yalan söylemiyor. Sadece ben bıktım artık bundan. Asla güzelliği yaşayamamak acı verici
Bende öyleyim 😅