Kafayi yiycem ya? O kadar mi kötü gözüküyorum?

Arkadaşlar bir fotografimi çekindim. Böyle güzel bir fotoğraf değil. Anneme dedim nasıl diye gercekteki halinden daha güzel çıkmış dedi. Abi fotoğraf güzel değil 🥲 gercekteki ben nasıl iğrenç gözüküyor tahmin edemiyorum.

Hiç bir fotoğrafta güzel çıkmadım şuana kadar. Lanet olsun neden böyle

Kafayi yiycem ya? O kadar mi kötü gözüküyorum?
Cevapla