Bacaktaki ve koldaki batıklar (çilek ya da tavuk cilt de deniyor) nasil gecerr?

Alt bacagimda ve kolumun üst kısmında batıklar oluşuyor. Kabak lifi kullanınca azaldı ama geçmiyorlar. Ağda ve jilet kullanıyorum. Nasil gecerr tavs8yelerinizi bekliyorumm
Bacaktaki ve koldaki batıklar (çilek ya da tavuk cilt de deniyor) nasil gecerr?
Cevapla