Biraz çukurluk var ama o kadar da kötü ve abartı değil. Bak mesela sen hiç yoktan sivilcenden kurtulmuşsun. Ben hala kurtulamadım. Bazen bende takıyorum ama sonra aman salla gitsin diyorum.
şu an için belki bir şey yapamaya bilirsin ekonomik sebeplerden ötürü ama illaki üstesinden gelinebilir. Çeşitli kozmetik ürünlerde belki işini çözer tam bilmiyorum.
Ama abartacak bir şey yok bence
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doğru düzgün yorum yapanlardan biri de sensin çok teşekkür ediyorum. Kendimi sürekli aynada gördüğüm için mi bilmiyorum ama gözüme çok batıyor ve sanki birileriyle konuştuğum zaman direkt yüzüme bakıyorlarmış gibi hissediyorum. Kuruntu mu bilmiyorum
O psikolojik. Sen orayı takıntı yaptığn için karşıdaki kişilerde oraya odaklıymış gibi düşünüyorsun. Elinden geleni elbette yap. Ama bu psikolojini bozmasın. Olursa ekime olmazsa Kasım aralığa kadar yolu var. şu an imkan el vermiyor güzellik merkezine gidemiyorsan bile bu imkan er ya da geç el verir. Düşün mesela eli ayağı tutmayanlarda var.. Yinede psikolojini bozma. Hallolur Allah başka dert keder vermesin
Yasemin. Com'dan aldım.. 1 adet yumurta akı, yarım tatlı kaşığı limon suyu, yarım tatlı kaşığı bal ve 2 tatlı kaşığı yaş mayayı karıştırın. Cildinize uygulayıp 30 dakika kadar bekletin. Ilık su ile temizleyip, cildinize nemlendirici uygulayın. Bu yöntemi haftada 1 ve 2 kez yapabilirsiniz.
Simdi sana kafana takma dicem olmiyacak. Çok rahatsiz ediyorsa kredi cek yaptir. Bende kendimi dert ediyorjm ama beni duzeltecek bir teknoloji yok oyuzden boyle yasiyorum
Şu an ogrenciyim inşallah ilerde yaptirabilirim. Bir de uzman doktorlara hastanelerde yaptırmak lazım diğer türlü guzellik merkezleri mahvediyor insanın yüzünü daha kötü oluyor. Sendeki izse daha kolay geçer. Çukurluklar çok sıkıntılı
sacmalama bak simdiki bazı canım erkekler var insanları kücümseyen onlara kafanı takma insanız neticede eksiklerimiz olur farklı yaratılırız kimimiz boyumuzla kimimiz kilomuzla kimimiz cildimizle meselenın özü saglıklımısın elın ayagın tutuyomu gücün kuvvetin yerindemi zekimi yüzünün hafif kötü gözüktügünü sanıyosun bence degıl abartma gayet iyisindir eminim takma özgüveninde gitmesin
Cildiye biz bir şey yapamayız diyor. Altın iğne, fraksiyonel lazer falan öneriyorlar. Birkaç seans gittim ama tam anlamıyla düzelmesi için çok fazla gitmem gerek ve öğrenciyim çok pahalı
En İyi Cevaplar