Her iki yanağımda da böyle çukurluklar var. Özgüvenimi çok kırıyor?

Herkesin kusuru var ama benimki çok kötü ve özgüvenimi aşırı kırıyor. Kimseyle konuşmak bile istemiyorum..
Her iki yanağımda da böyle çukurluklar var. Özgüvenimi çok kırıyor?
Her iki yanağımda da böyle çukurluklar var. Özgüvenimi çok kırıyor?
Cevapla