Dolaba yoğurt maskesi yapıp koymuştum, sevgilim yemeğin yanında yemiş. Gülsem mi kızsam mı bilemedim. Ne yapmalıyım?

Dolaba yoğurt maskesi yapıp koymuştum, sevgilim yemeğin yanında yemiş. Gülsem mi kızsam mı bilemedim. Ne yapmalıyım?

Gülmelik komik bir durum😂bence ona kızmamalısın. Yenisini yap ve ona onun maske olduğunu söyle, aklında kalması için ona da sür.
Cevap
8Cevap
bence kızabilirsin
Sjsjs çünkü yoğurt yemektir cilt maskesi değil.
Bunu çok defa paylaştılar her defasında gülüyorum :)
Igrenc bir sevgilin var kusasim geldi Şu an sendende tiksindim
İçinde salatalıkta varmıydi
Sen de onun traş losyonunu iç bişey olmaz
Çitos bulamayınca yemiştir knk
Tekrar maske yap. Gül geç.
Ayran yapıp içseymiş bari
Gül geç ya bir daha yaparsın 😂
Hem kız hem gül bence 😂
ahahaha adam nerden bilsin maske olduğunu
Şu trol sorulardan ne zaman vazgeçeceksiniz..
Afiyet olsun de ne diyeceksin
Kizma yenisini yaparsin kfkwkdjwks
Hahaha bu çok komik
Afiyet olsun
Gül bence ben güldüm cunki :)))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?