Neden diyebiliyosunuz yani kendinizde neyi hoş buluyorsunuz?

Neden diyebiliyosunuz yani kendinizde neyi hoş buluyorsunuz?

Bazen evet bazen hayır. Gözlerimi çok seviyorum iri badem gözlerim var dudaklarım da çok güzel ama burnumu ve ten rengimi sevmem. Tenim açık renkli ve burnum küçük olduğu zamanlar kendimi güzel buluyorum.
ne desem bılemedım ben ya
Cevap
3Cevap
Sayılır... Ben göz rengimi hoş buluyorum belki o yüzden beğeniyorum diyebilirim :)
Çok güzelim diyemem ama ortalama diyebiliriz. 😂
Tipim degilsin Ama ARkadas kalalim diyorlar.
Karakterim Cok Iyi
Tip konusuna gelince Bu sekilde görünmek ( DIS Görünüs tip olarak tabi Giyinis vs degil ) bende istemiyorum :( Ama allah bizi böyle yaratmis seven Böyle SEVSIN BIZI ;) Buda Kapak Oldu Galiba :)
Çok güzelim demiyorum ama güzel bir kadınım.
neden dıyemıyorsun
Çok güzelim çok ego barındıran bir cümle bence ve estetikle ya da estetiksiz benden daha güzel çok kadın var
Benim gözlerim ve dudaklarımı beğeniyorlar dudaklarımın dolgun olduğunu söylüyorlar gözlerimde yeşil o yüzden olsa gerek.. ama ben kendimi beğenmiyorum pinterestteki kızları görünce bunlar kızsa ben neyim diyorum dhgdyuagfyug
begenmeme nedenın nekı yanı neden
Genelde insanlar kendilerini beğenmeyebilirler bende beğenmiyorum ya da karşılaştırıyorum
ben kendime hiç bi zaman ciddi anlamda ay ben çok güzelim demem
Allah var tas gibi çocuğumdur. Bakan birdaha bakıyor.
Dünyanın 8. harikasıyım ben
bu ıyıydı
Derim seviyorum kendimi
ozguvenın yuksek olması ıyı
Çok güzel değilim ama güzelim
neden cok degılde sadece güzel
Benden güzelleri de var da ondan
ohohoo
Hayır kendime hiç bir şey diyemiyorum.
Hiç demedim dememde
nedenn
Bilmem eşim ve çevrem dediği için herhalde
kocan demıyormu ya
Eşim ve çevrem dediği için bana gerek kalmıyor
Diyemiyorum çok güzel olsaydım sevilirdim
sende bu cene bu kotuleme varken kım neden sevsın senı
sacma sacma konusup gunaha gırme bee
ne yasatıyormus pardon
uff hıc sevmedıgım ısyanlar bunlar
Kendimi beğeniyorum tabiiki
en cok neyını
Evet diyorum
de zaten sen
derim
Uyumamış
Diyemiyoruz
neden dıyemıyorsun
tabikiii
ban ıyı ozguvenlı oldugunu gosterır
Demiyorum
ama nedenn
güzelim len mdndnd
lenmı:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?