Çocuksu bir yüze sahibim, sizce bu avantaj mı?

23 yaşındayım ama herkes 18 falan zannediyor haliylede üzülüyorum çünkü olgun göstermeyi istemişimdir hep sizce bu iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi
Çocuksu bir yüze sahibim, sizce bu avantaj mı?
Cevapla