Estetik olduktan sonra ilgi görmeye başladım ama yine de kendimi değersiz görüyorum ne yapabilirim?

Hep özgüvensiz büyüdüm çocukken bile kendimi başkaları ile kıyaslardım
Kendimi beğenmeme rağmen estetik yaptırdım

Estetik yaptırınca özgüven kazandım ama bu sefer değersiz hissetmeye başladım

Hiçbir zaman gerçekçi arkadaşlığım olmadı
Ergenlikteyken de ilgiye aç olduğumdan dişiliğimi kullanarak ilgi çekiyordum herkesin gözünde kötü bir kızdım

Ama aslında içimden geldiği iöin değil kendimi zorlayarak yapıyordum
Kendimi hep değersiz ve kullanmış hissediyorum estetik olursam geçer sandım ama geçmedi daha güzel oldum evet ama duygularım değişmedi
Estetik olduktan sonra ilgi görmeye başladım ama yine de kendimi değersiz görüyorum ne yapabilirim?
Cevapla