Hep özgüvensiz büyüdüm çocukken bile kendimi başkaları ile kıyaslardım
Kendimi beğenmeme rağmen estetik yaptırdım
Estetik yaptırınca özgüven kazandım ama bu sefer değersiz hissetmeye başladım
Hiçbir zaman gerçekçi arkadaşlığım olmadı
Ergenlikteyken de ilgiye aç olduğumdan dişiliğimi kullanarak ilgi çekiyordum herkesin gözünde kötü bir kızdım
Ama aslında içimden geldiği iöin değil kendimi zorlayarak yapıyordum
Kendimi hep değersiz ve kullanmış hissediyorum estetik olursam geçer sandım ama geçmedi daha güzel oldum evet ama duygularım değişmedi
Kendimi beğenmeme rağmen estetik yaptırdım
Estetik yaptırınca özgüven kazandım ama bu sefer değersiz hissetmeye başladım
Hiçbir zaman gerçekçi arkadaşlığım olmadı
Ergenlikteyken de ilgiye aç olduğumdan dişiliğimi kullanarak ilgi çekiyordum herkesin gözünde kötü bir kızdım
Ama aslında içimden geldiği iöin değil kendimi zorlayarak yapıyordum
Kendimi hep değersiz ve kullanmış hissediyorum estetik olursam geçer sandım ama geçmedi daha güzel oldum evet ama duygularım değişmedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer