Kendall Jenner evinin bir odasını güzellik salonu yaptı! Bakım için nereyi kullanıyorsunuz? Banyo neyime yetmiyor :D Kendall Jenner odasında hiperbarik oksijen tedavisi uygulayan 23 bin dolarlık bir kabin ve kırmızı ışık terapisi yapan 78 bin dolarlık bir bakım yatağı da bulunuyormuş :D biz kil maskesinden devam :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben de genellikle salonu kullanıyorum bunun için :D keşke benim odamı da güzellik salonu yapsak :D
Salonda yatarsın yaptır :D
Odamda yapıyorum
Bizim evde küçük değil ama o kadar da değil. Altta kuaför var gerek yok
o da önemli kuaför olması :D
Dünyanın en güzel kadını 😍❤️🔥
Güzel kadın :D
Allah'ım bana da bu servetten verrr😅
umarım :D
ne güzel ev de oda çok olsa bende yapardm :)
aynen :D
Bunlara özeniyorlar bu kadınlar çok alıntı ya shhd
erkek halimle özendim :D salona değil de servete :D
Şu evreye ne zaman ulaşırım beee
umarım ulaşırsın :D
Zenginlik baska bir şey
öyle :D
Bunlar suyunu cikariyor ya gorgusuzler
banyomda ve güzellik merkezinde yaptırıyorum
Parası var yatmış ne yapalım
Banyom bike savas alani salon da masada
düzenle :D
Ben duzeltsemde katirllar siciyo bana ayri ev sart
Evde