Göğsüm nerdeyse dümdüz hiç yok çok zayıfım sanırım kıyafetle güzel duruyor ama yazın denizde kendimi iskelet hissediyorum yüzüm kendince çok güzel ama fiziğim çok abartı güzel değil sizce fixik çok önemli mi yüzü güzel olsa yetmez mi veya göğüs çok mu şart
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılSağlıklı olmak öncelik olmalı yani boy kilo oranın nedir bilmiyorum, ayrıca fiziksel görünüşünden dolayı kendini eleştirme kendinle barışık olmaya çalış eminim güzel dediğin yüzünün güzelliği kalbinin iyiliğindendir 😊 göğüs olmasın ne fark eder o güzel kalbin yeter 😊
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHangi konuda sansini soruyorsun bilmiyorum ama tahmin ettigimi varsayarak cevaplayayim dunyanin neresine gidersen git nefes alsan yeter emin ol kadin olman yeterli boyle deyince de yanlis oldu ama simdi uzuluyorum diyordun ya hani bunu okuduktan sonra da cok sevineyim falan deme bu cok iyi bir sey degil cunku hadi biraz olumlu tarafindan bakalim begenen mutlaka olacaktir onemli olan niyetleri hic begenilmeseydin daha cok uzulecek gibi yazmissin ama dert etme iste simdi mutlu olabilirsin umarim aydinlatmisimdir
10 Yorumla
+1 yılŞimdi mantıklı konuşursak sanırım elmanın yarısı gibi gözüküyor güzel ama yarım
Çünkü şişmanlık ne kadar insanı sıkan ve üzen bir durumsa zayıflık da aynen öyle
Şöyle insanlar vardır kendileriyle barışıktır ve o şekilde mutlulardır ona bir şey diyemem ama çoğu insan bu konulardan muzdarip00 Yorumla
+1 yılBen kendimi bildiğimden beri 48 kiloydum hemde 1.70 boyumla 🙇 cici bebe ve süt yemeye başladım her gece yatmadan önce ve 6 ayda 20 kilo aldım ödemi de kolay bı şekilde attim ve şu an 60 kilom. Öneririm cici bebe ve süt baya aldırıyor kısacık zaman da
14 Yorumla- +1 yıl
cicibebe kurt yapiyor diye duydum kendi bebegimede yedirdikten bi sure sonra kıl kurdu gordum
- +1 yıl
Hiç öyle bı sorun yaşamadım çok şükür 😁 ama bebekler de ve çocuklar da sık rastlanan bir şey diye biliyorum
- +1 yıl
kurt yapiyor zaten bi marka var o biskuvileri adam akili pişirmeden paketliyor ya ulker ya hero baby insafszlar direk kurt yapar
- +1 yıl
Hero baby bilmiyorum hiç denemedim ama Ülker kullanmıştım. Bebekler hassas çocuklar da aynı şekilde belkide ondan bilemedim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
75Cevap
İnanın korkularınız çok yersiz. Yüz güzellliğine 40 günde doyulur huy güzelliğine 40 yıl doyulmaz derler bu doğrudur. Uzun süreli bir ilişki ya da bir evlilik düşündüğünüzde o sizin bahsettiğiniz güzelliği zaten bir süre koruyabiliyorsunuz. Yolda yürürken 20 li yaşlarda kişiler size bakarken 20 sene sonra bakmıyorlar bile gözlerini kaçırıyorlar. Hayatınızın insanını bulduğunuzda ona tüm benliğinizle sahip çıkın dünyanın en güzel insanı olursunuz. Bundan daha değerlisi yok.
10 YorumlaKilo alıp, kas oranını arttırmak bu denli güç değil. Örneğin düzenli beslenme ve sporla 6 ay gibi bi' sürede hiç değilse hatlarını belirginleştirebilirsin. Ayrıca "... kızın hiç şansı yok mudur?" şeklinde de düşünmemelisin. Ben de benzer şekilde kaygılara girebiliyorum bazen. Bu özgüvenle alakalı sanırım. Üstesinden gelmek zor, ancak hiç değilse bi' erkek olarak, birileri için bi' şeylerin tek başına anlam kazanmadığını söylemeliyim
00 YorumlaHerkes kendine göre güzeldir. Sende çok zekisindir belki... sende olan şeyler başlaklarında yoktur belki. Bunun sende farkında degilsin belki...
O sebeple, elinde olanlarınçol değerli olduğunu bil.. Göğüslerinin olup olmaması seni daha az degerli yapmaz10 Yorumla
+1 yılHerkesin görüşü farklıdır insanların istediği gibi olmaya çalışma yoksa çok iğrenç bir şey çıkabiliyor inan bana ve hep yetersiz olabiliyorsun sadece kendin nasıl istiyorsan öyle ol
10 YorumlaSeni seven olduğu gibi sevsin. Keza bir söz var. Bedenler gelip geçici, ruhları sevmeyi öğrenmek gerek.
10 YorumlaYani ben Iç güzelliğine bakarım Insanın Bedeninden rahatsız Olucak derecede dert ediyorsan Biraz bedeni Düzeltebilirsin belirli şeylerle Imkanlar çok Bu zamanda Ama bence Doğallık 👍
07 Yorumla
Soran+1 yılYok doğal seviyorum ama göğüslerim cok küçük bedenim de zayıf acaba spor la büyür mü bilmiyorum
Soran+1 yılDoktora gittim sen normalsin bir şey yok dedi kilo alman gerek yok dedi ama kilo almak istiyorum vucudum şekillendirmek için spora gidicem yazın işte
Soran+1 yılestetik hic tercihim değil okadar takmıyorum
Soran+1 yılteşekkür ederim sanadaa
+1 yılValla bu soru "yüzü cok guzel olan kilolu kiz" sorulariyla kiyasiya kapışır. Kilo dedigin nedirki alinir verilir. Kendini begenmiyorsan eger hergun bigsize menu ye
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekler için yaşamıyoruz zayıfsan ztaıfsındır bosversene ya şu dangalozları onlar bi boka yaramaz s ktr et bırak et yıgınından ibaret degılsın sen bir insansın her şeyden önce sen memenle vajınanla anılacak kadınlardan olma kadınları objeden ibaret görenler kadın vücudu böyle olmalı soyle olmalı balık etli olmalı der. Sen kendini boyle görme ki sana gelenler de seni oyle görebilme haddini o leş kafalarında bulamasınlar. Sktr et
42 Yorumla- +1 yıl
Adam ya geldi adam
- +1 yıl
Helallllll
Fizik önemli ama yüz güzelliği de çoğu erkek için yeterlidir. Ayrıca göğüs estetik olarak ne kadar farketse de ben kalçalara daha çok bakıyorum. Muhtemelen sekste doggystyle sevdiğimden.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılbacım
limon memeli minyon hastası düşündüğünden de fazla. şansıda buna mukabil çoktur.
elastik , evirip çevirmesi kolay , tercih edilebilinirliği yüksek.00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. Spor yapip sağlıklı beslenip kilo alabilirsin bu senin elinde pozitif ol senide seven illa ki çıkar kendini gelistir yeterki
00 Yorumlafiziksel sorunlarını halledebilirsin bence kafana takma bu kadar , hem yüzün güzelse bence işin %50 si tamamdır :))
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana şöyle söyliyim ben de çok zayifim Tr'de sürekli eleştiriliyordum Avrupa'ya taşınınca güzel bulmaya başladılar beni. Tr'nin güzellik algısı balık etli alaturka
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılFransa
Neden öyle düşünüyorsunuz ki? Sağlığın yerinde olsun yeter ki.
10 YorumlaYüzüm güzel ama kilom var zayıflamaya çalışıyorum 😢
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 549 cevap paylaştı. Küçük meme en güzeli. Yüzün güzel olsun. gerisi önemli değil.
00 Yorumla
+1 yılAklına Kendall Jenner ı Bella Hadid i getir ve rahatla..
01 Yorumla- +1 yıl
ya da ibtisam Tiskat
+1 yılGöğüs şart değil bence yüzü güzel ve zarif bir kadın her daim bir adım öndedir.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Zayif olmak problem degil bence sisman olmak problem
00 Yorumla
+1 yılSadece dış görünüş ile birini etkileyecek isen bırak etkilenmesin
00 YorumlaSen kendini güzel bulduktan sonra kimene takan insan kadar böyle şeylere takmayan insanda çok
00 Yorumla
+1 yılBen kendi adıma konuşayım. Zayıf seviyorum. Başkasını bilememem.
00 Yorumlaİskelet gibi zayıf problem ya. Ama kilo alabilir elbet
00 YorumlaDert etmene gerek yok, bu bi sorun değil. Eminim gizelsindir
00 Yorumla
+1 yılHer turlu kizin sansi vardir erkekler sekilci degildir
00 Yorumla
+1 yılBence çok önemli değil ama istersen kilo almaya çalış
00 Yorumla
+1 yılSenin türünün de bir çok alıcısı var. Ama biraz kilo alman iyi olurdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIşte sana şans; belli bir olgunluk seviyesine ulaştiysan ve gerçekten dediğin gibi çok güzel ve zayıfsan tanışalım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVardır. Bu kadar takıntı yapma kendine.
Her kadının göğüsleri büyük olacak diye bir kaide yok. Kendinle barışık ol kendini sev00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGöğsün küçük olabilir, bu önemli değil, kişisel bakıma özen göster, spor yap vücudun şekillensin yeterli. Boy ve kilo kaç senin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDestekli kullanıyor musun:) bence çok hoş küçük olması :)
04 Yorumla
Soran+1 yılDestekli kullanıyorum onla bile normal anca oluyor
Cevap sahibi+1 yılDaha ne istiyorsun ki:)
Soran+1 yıldestekliyle dışardakileri kandırıyorsun ama ben aynada kendimi görüyorum sorun bu
Cevap sahibi+1 yıl:) dısarıdakileri de kandırma o zman destekli kullanma bence bana göre küçük göğüsler daha cekici bence birçok erkeğe göre öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen sanırım 160 boylarında 45 kilo bir kızsın. Beyaz tenlisin
göğüs 70-75 arası gibi mi010 Yorumla
Soran+1 yılOhaaa beni tanıyor olabilir misin çünkü bütün hepsi nokta atışı
Cevap sahibi+1 yılhayır nereden tanıyacağımki. göğüslerin yatarken düz gibi olur. ama ayakta sadece küçük pembe uçları belli olabilir. Sende bunu kısmen seviyorsun değilmi
Soran+1 yılHayır işte sevmiyorum 80-85beden olmasını çok isterdim ve evet yatınca yok oluyor düz dururken çok diri bi şişlik yok sdece ucu var destekli kullanıyorum büyük olması için ama bikini giyince destekli giymiyorum moralim bozuluyor
Cevap sahibi+1 yıldaha fazlasını da tahmin edebiliyorum
Soran+1 yılTuhaf
Cevap sahibi+1 yılnedir tuhaf olan seni tanımayan birinin seni bilmesi mi?
Soran+1 yılBir iki özelliğimi söyledim benim vücudumu tamamen nokta atışı biliyor gibisin korkutucu biraz
Cevap sahibi+1 yılsana nasıl ulaşabilirim
Soran+1 yılUlaşamazsın:)
Cevap sahibi+1 yıltenin çok mu hassas senin
Dert ettigin seye bak. insanin nasibi yazar anlina zamani gelince olur hersey birde elin ayagin aklin fikrin saglamsa. vucudunda hastalikta yoksa sukret.
00 Yorumla
+1 yılböyle şeylere takılma bence özgüvenini kaybetme olduğun gibi güzelsin. güzellik nasıl hissettiğinle doğru orantılıdır eğer öyle hissedersen emin ol herkese de öyle gelecektir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke bende saglikli ve zayf olsam 🙂 löp löp kilolu olmaktan iyidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılşansı var. vücudunu istediği sek’le sokabilir. kas yapabilir. ben de eski zayıflığıma donsem keske
00 Yorumla
+1 yılGöğüs boyutu önemli değil ya. Biz erkekleri çok ciddiye alma.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekler meme istiyor yaptırırsın ama dua et yüzün güzel burnun düzgün gözlerin renkliyse müthiş
01 YorumlaSert bir ilişkide kemiklerin kırılır. Memişler önemli değil onu büyüten olur zamanı geldiğinde.
00 Yorumla
+1 yılÇok şikayet ediyorsan, doktor yardımıyla kilo almayı deneyebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılÖnemli olan karakter diye yalan söylemiyicem ama o kadar da takılacak Bi konu değil
00 Yorumla
+1 yılNeden bu düşünceye kapıldın ki her şey fizik veya güzellikten ibaret değil kendini germe bu kadar
01 Yorumla
+1 yılBıktım soruyla karşılaşmak o yüzden cevap veriyorum bencr şansı yoktur
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 452 cevap paylaştı. Kilo alırsınız çok büyük bir dert değil yani 😂
09 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha harbi
Soran+1 yılKilo vermek ve kilo almak basit şeyler değildir dediğin gibi sürekli yiyerek kilo alınabilir ama çirkin bir vücut hattına sahip olursun sadece sporla uzun vadede şekilli güzel bir vücuda sahip olunabilir sanırım ayrıca yicen kilo alcan demek basit ama yapmak sıkıntı mide kabul etmiyor küçük oluyor
Soran+1 yılVücudum düzgün zaten sadece zayıfım şeklinde sıkıntı yok bide göğsüm küçük onları da sporla halledemiyorum sanırım
Soran+1 yılAnlıyorum yani küçük kalacak yapacak bir şey yok hahajqk
Soran+1 yılAynen
+1 yıldüzlük en çekiciliktir..
011 Yorumla
Soran+1 yılÇok zarif duruyor dıştan görüntü ama kendime aynada baktığımda ve bikini giydiğimde göğsüm birazcık olsaydı iyi olurdu diyorum
- +1 yıl
sakın sakın, inanır mısın
kız olsam iri memelerden
iğrenirdim.. buna inan..
Soran+1 yılHayır öyle olmuyor maalesef
- +1 yıl
ben toy bir erkek değilim
zamanındaki sevgilim
yanımdan geçince ıslık çalmıştım..
memeleri bombaydı.. ama şu an
inamki ona bakmam.. elimde değill.. - +1 yıl
sende oy kaç..
Soran+1 yılneden bahsettiğini çok anlamdım şiir gibi yazmışsın
- +1 yıl
haha, kadondan tam anlayan warr
herkesi aynı sanan erkekler warr - +1 yıl
boyunu sordum
güzelliğini yazmışsın
nemelerini vs.. boy kaç.. - +1 yıl
ee az bakk
Soran+1 yılefendim
- +1 yıl
nasılsın..
Balik etliler sansiz bence de 🤪
13 Yorumla- +1 yıl
Siz kendinizi rahatlatiyorsunuz balık etliler karşısında hiç şansınız olmadığını biliyorsunuz içten ice
- +1 yıl
süper
+1 yılYüzü güzel olup şişman kızın şansıyla eşittir.
10 Yorumla
+1 yılZayıf olmak her zaman iyidir boşa dert etme
00 YorumlaFitness yaparsa şansı var
00 Yorumla
+1 yılİyiki kilom yok sende şanslısın
00 YorumlaZayıf avratlara bayılırım
00 YorumlaBenim dünyamda yoktur
00 YorumlaEn sevdigim kız tipi zarif..
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 968 cevap paylaştı. Şansı var tabiki. Kendine güven
00 Yorumla
+1 yılÇok zayıfta iyi değil yq
00 Yorumlayüzünü görmek isterdim :)
00 YorumlaYüzü güzelse gerisi zaten hallolur.
00 YorumlaKurban Bayramına az kaldı, seni alan olmaz..
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEt but önemli , balıklar candır
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 833 cevap paylaştı. Fizik kötüyse uzak dururum tahta sevmem
00 Yorumla- Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer