Yüzü çok güzel olup zayıf olan kızın şansı yok mudur?

Göğsüm nerdeyse dümdüz hiç yok çok zayıfım sanırım kıyafetle güzel duruyor ama yazın denizde kendimi iskelet hissediyorum yüzüm kendince çok güzel ama fiziğim çok abartı güzel değil sizce fixik çok önemli mi yüzü güzel olsa yetmez mi veya göğüs çok mu şart
Yüzü çok güzel olup zayıf olan kızın şansı yok mudur?
Cevapla