çok fazla arttı bu durum
tamam evet gerçekten güzeller ama birbirlerine benzerlikleri çok artmaya başladı kızlarda :asdasd
tamam evet gerçekten güzeller ama birbirlerine benzerlikleri çok artmaya başladı kızlarda :asdasd
Yani eğer amaçları özentilikse birbirlerine benzeyebilirler ama kendilerinde bir şeyleri değiştirmek istiyorlarsa fikir olarak başkalarının yaptıklarını nadir de olsa yaparlar
Cevap
1Cevap
Bana benzeyen yok hala ne zaman piyasaya çıkar acaba 🤔
fotodaki sensen sana daha çok benzeyen var galiba aynı makyaj malzemelerinden kaynaklanıyor
Ben görmüyorum nerdee makyaj malzemesi hep aynı zaten 😂
sen olmak afrodit güzeli tabiki de benzeyen olmayacak
gözlerin inci gibi parlıyor fotoğrafına bakarken kalbime kadar iniyor etkisi
ya o dalgalı saçların, okyanus güzeli mi desem ay kraliçesi mi desemm
soğuk ciddi bir bakışların var ama duvar örmüşsün gibi sanki niye acaba
Ne diyorsun allasen 😂 efektendir o
bilmem ben gördüğümü söyledim
Çunku herkes ayni estetikleri oluyor herkes ayni filtreleri ve makyajlari kullaniyor sonuç bu guzelligin bir anlami kalmiyor eskiden guzel gorunce vaybbe derdik şimdi herkes siradan geliyor
Evet hepsi estetkli artik
Bende oyle dusunuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?