Gözlerime hem sağlık açısından faydalarından hemde daha hoş bi görüntü sunduğu için sürme sürüyorum sizce yakışıyoy mu? güzel sürebiliyoy muyum?
Fotoğyaflayın hepşi bana âit ışık ve açıdan dolayı farklı gelebilir, zamanla gelişen sürme yeteneğimden dolayı bazıları garip olabiliy zâten hâlâ iki gözede aynı sürebilme yeteneğimi aktif edemedim :(
Şöylede bir bilgi veriyim sürme sürmenin cinsel yönelimle bi ilgisi yok ona göre yorum yapmayın yolarım saçınızı başınızı hihi.
Sürmüş olduğum sürme ismid taşından yapılan doğal bi toz sürme Milattan Önce 3500 yıllarından beri kullanılıyor Hz. Muhammed gibi önemli şahsiyetlerde kullanıp tavsiye etmiş ki zâten kullanmamdaki en büyük nedenlerden biride o art niyet aramayın tişekkürler🌹
Yakışmış devamm
Sürmeni çöpe at bir dahada alma (aslında gısgandım)
Sürmesen daha mı iyi olur sanki
Kaybolduğum en güzel yerdir gözlerinn
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gözlerime sürme yakışmış mı sizce? Bir erkek sürme sürmeli mi?
Yakışmış. Sürme sünnet olan bir şey. Bir sefer denemiştim kum gibi olanından gözümü yakmıştı. İnstangram reels kısmında bazen görüyorum senin gibi sürme süren kişileri. Kim ne derse desin devam.
güzelin derdi çok oluyoy kendimden biliyorum. dd dikkat et kendine ablacım eminim kıskanan çok kişi vardır nazar duası filan okuyalım sana :p bu arada vakit ayırıp güzel düşünceleyini paylaştığın için çok tişekkür ederim 🌹
ince sürmeye çalışıyorumda bu fotoğyaflayın çoğunda acemiydim yinede çok istiyorum sürüyoyum diyemem göz bebişime kaçıyoy o bölge ıslanınca hiç sürülmüyoy filan zâten ili gözümede aynı süremiyoyum 😇
tabi ya benden daha kıymetli kimşe yok ki ben beğeniyorum yeterde, sâdece düşünceleri meyak ettim hani hepiniz beğenmesenizde sürmeye devam edeceğim çünkü böyle çok datlıyım böyle istiyoyum hihi :p güzel düşünceni paylaştığın için tişekkür edeyim
gıyamam seninde mi kanatlayın kırıldı :( değmiyoy valla ya kimse için tek damla göz yaşı akıtmaya değmiyoy genciz güzeliz çıtırız niye üzülelim kendileri gaybederler kimse bizim yüzümüzdeki ufacık tebessümden bile daha kıymetli ben bu tebessümü kimsenin almaşına izin veymemy saçını başını yolarım valla. d sende izin verme hep mutlu ol ne de olşa kimse bizim mutluluğumuzdan daha kıymetli değil
Türkler orta çağda filan kullanmıyoylay mıydı yoksada aytık vay hoş görünmeşinin yanı sıra göz sağlığı açısındanda faydalı bir şey nereli olduğumu sormuşsun ben kendimi bir yere âit hissetmiyorum :p ama ege bölgeşinde yaşadığımı sanıyorum gerçi nefes almak yaşamak mı bilmem ama...
ay çok datlı anlattın gözümde canlandı hayikaşın 🌹pek bastırmıyorum aslında ama çubuk biraz fazla toz alıyor ucu geniş o yüzden öyle oluyor ama artık kürdan kullanıyorum :p
attıkğım fotoğyaflaydan bazıları ilk denemelerim bazıları son bi hayli zaman farkı var aralarında mesele son fotoğyafım en son çektiklerimden biri öyle sürsem iyi oluy mu birde fotoğrafların kalitesinden dolayı pek düzgün olmuyoy yoksa daha ince aslında kırpınca filan iyice pikselleşiyor o yüzden daha kalın gibi gözükmüş