Tamam bazilari kucuk oldugu icin dik ama benimkiler asiri buyuk de degil, sarkik goguslerim :(
Bazi kilolu kizlarin bile gogusleri cok guzel diklikte.
Estetik ol demeyin sicak bakmiyorum ki zaten kapaliyim kimse goguslerimi gormuyor ama bende ani kilo degisimi ve gec sutyen takimindan ve belki de toparlayici kullanmamdan kaynakli sarkik ve catlaklar var.
Annem de hic uyarmadi bilinclendirmedi zamaninda, cocuk atleti vs hic giymedim direkt sutyene gectim.
C cup sutyen bedenine sahibim. :(
Bazi kilolu kizlarin bile gogusleri cok guzel diklikte.
Estetik ol demeyin sicak bakmiyorum ki zaten kapaliyim kimse goguslerimi gormuyor ama bende ani kilo degisimi ve gec sutyen takimindan ve belki de toparlayici kullanmamdan kaynakli sarkik ve catlaklar var.
Annem de hic uyarmadi bilinclendirmedi zamaninda, cocuk atleti vs hic giymedim direkt sutyene gectim.
C cup sutyen bedenine sahibim. :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
https://voca.ro/13ANYSx1TsX0
Komik degil
Kaç yaşındasın ve çok fazla kilo verip aldın mı Ya da çocuk emzirdin mi
23
Evlenmedim kendi halimdeyim
G********* büyük sanırım yani bıraktığın zaman altına kalem konuyor mu
Evet konuyor maalesef de yildizli yerler ne
Yani o kadar sarkıtma memelerin Peki nasıl sütyen giyiyorsun şu an
Şu an bu
Anladım O zaman sana boks öneririm çok ama çok iyi gelir
Kilo sorunun olmuş belliki spor yap zmanla düzelir Bi nebzede olsa
Yok ya tenim de cok yumusak , zamaninda spor da yaptim
Yumuşak olup olmamasını demiyorum bak kardeşim kilo alıp verince zaten çatlak olur bunu ilaç krem spor vs ile bir nebze kapatırsın. Göğüs konusuna gelince o da kilo ile aynı toplayıcı vs kullan sporcu suttenleri derler baya
Toparlayici kullaniyordum ama onlar da yasli sutyeni gibi ,
Dhaa modern şeylere bak
En modernleri de oyle
Anladim
Ben her gece bakım yagı sürüyorum daha estetik olsun diye, gayet dik goguslerim
Hangi kimleri kullaniyorsun
Badem yağı ve üzum cekirdegi yağını kullanıyorum. Hem saglikli hemde nemlendiriyolar 😊
Teşekkür ederimmmm
Boyle seyler kiskanilmaz ki. Karakterinle mutevaziliginle daha sevilen insan olabilirsin
Zaten sevilen biriyim
Sorun nedir o zaman
Bahsettigim seyler iste
Yok yere kafani yoran seyler
Insallah ilerdeki kocam da takmaz
Aklina bile gelmez
Erkekler peknoyle degil sanki ama neyse
Ben șahsen onemsemiyorum
Pekala tesekkurler
Epey büyük sanırım. Spor yapmalısın xgöğüs kaslarını güçlendirmelisin
Amaann büypk olsun da öyle olsun ya saçmalama bence 😂
Az elletseydin sarkmazdi bu kadar
Namusluyum bennn
Kimse ellemedimi şimdiye kadar
Yo
Nasıl sarkiyor peki kimse ellememisse
sporla halledebilirsim
https://voca.ro/1j3jxlzC8M8b
@devils07 denesin belki olur dhhqjwh
Spor yaptim 1.5 yil
Ama catlaklar spirla gitmiyor
catlaklar bagimsiz sadece dikleştirmekten bahsettikte kapalıymışsın zaten o kadar da takilcak bir şey yok
Kendini sev birak milletin goguslerini
Cok kiskaniyorum. ama
Olsun zaten örtün var boylesi daha iyi. Ilerde bakarsin kac yasindasin
23
Bikac sene daha bekle spor vs duzenli cozersin ani kilo alip veriyomussun. Ama sev kendini once oldugun gibi kabullen sonrasina bakarsin
:(
Moral bozuyor ister istemez
Saol yine de
Sacmalama be sev bedenini. Zaten is isten gecmis vs degil cozebilceksin durumu. Sen sagol
Niye
Bise soracaktim da hatirlamiyorum sanirim
Okey
Kocan görecek ve beyenmeyecek bence duzelt
Deme. oyle aglarim
Benim karimin gogusleri sarkık olması imkansız idir. Çünkü zaten öyle biriyle evlenmem
Sporla dik ve sıkı göğüslere sahip olmak mümkün
Elindekinin kıymetini bil
Çok sarkık değilse iyidir yani takma bence
kaç beden ki göğüslerin? sayı olarak cup c'de?
Numarali 75/c
Harfsiz de 90 beden sutyen giyiyorum
baya büyükmüş ya. Sütyenden taşıyordur bile. Ben büyük göğüslerden hoşlanan biriyim. Şahsen eşimin böyle olmasını isterdim. Sarkmasını takmam aksine büyüklüğü beni benden alırdı. Çünkü her ne giyse merak uyandıracağından. Bence bu kadar büyütme. Şanslısın bile. O yaşta kapalı birisi olarak insanlarda bıraktığın meraktan ötürü
Ya o kadar buyuk degil ama bedenime gore dolgun
Catlaklarinsorun etmez miydinnki
ben etmem. Şöyle bir de ;benim penisim de baya büyük ortalamaya göre. Eşim bundan memnun olur mu bilmem de sadece göğüslere dair fantezilerim var aklımda (bakir biriyim) o yüzden onları dert etmek değil tam aksine muhtemelen her gece onlarla özel olarak ilgileneceğim. En azından benim beklentim o
Anladimm
Tesekkurler
önemli değil yani bu kadar korkup kendini geri çekme rahat ol. Ayrıca libidon düşükse o da etkiler. Bedenini keşfetmeyi öğren derim ilk olarak
Sen begenmiyormusun
Evet
Buyuklugunu begeniyorum ama sarkik ve cay
Tlak
Nasıl yani
Catlak
Neden çatlak ki
Kilo alip verdim bir ara hizliva , ve sutyene gec basladim o yuzden benve
Hmmm anladm yaş kaç ki
23
Bantla yapıştır
Niye bu kadar taktin
Takilcak gibi xunku
Tek önemli yer orasi değil ki
Ama benim moralimi bkzuyor
Fizik nasil
89-64-97 ölculerim
Sporu biraktigimdan beri beslenme duzenim bozuldu fizigimi de sevmiyorum artik
Yani fizigimi seviyorum aslinda ama su anki halimi sevmiyorum fazla kilolarim var
Kimseyi takip etmiyorjm ama
Hm bekar misin peki
Evet
Amaaan nolcak
İncelemek lazım
Libodon mu düşük