Güzellik & Bakım Kalıcı oje yaptırdınız mı hiç, memnun kaldınız mı? Takmakirpik6 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Kalıcı oje yaptırdınız mı hiç, memnun kaldınız mı? Yaptırmayı düşünüyorum da biraz kararsızım açıkçası :) Kalıcı oje yaptırdınız mı hiç, memnun kaldınız mı? Cevapla Memnuniyet Soruları Oje Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Oje sürmüyorum 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Uzun süre tek renk oje kullanmak benlik değil çabuk sıkılırım 0 0 Yorumla
TengriciTürkKızı Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 54% +1 yıl Yaptır harika duruyor 0 2 Yorumla Takmakirpik6 +1 yıl güzel duruyor normalde ama tırnaklar uzayınca biraz sorun galiba TengriciTürkKızı +1 yıl Hayır aşk yaşıyorsun tırnaklarla
Ceyda-Shame Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Hayır iğrenç... 0 4 Yorumla Takmakirpik6 +1 yıl aa neden Yorumla Ceyda-Shame +1 yıl Renk bozulduğunda elinde bok gibi kalıyor Yorumla mikurinshiku +1 yıl Renk nasıl bozukluyo Yorumla mikurinshiku +1 yıl Bozuluyo Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hayirrr😇 0 2 Yorumla Takmakirpik6 +1 yıl tamam :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kutuna bakar mısın 🙃 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Oje sürmüyorum
Uzun süre tek renk oje kullanmak benlik değil çabuk sıkılırım
Yaptır harika duruyor
güzel duruyor normalde ama tırnaklar uzayınca biraz sorun galiba
Hayır aşk yaşıyorsun tırnaklarla
Hayır iğrenç...
aa neden
Renk bozulduğunda elinde bok gibi kalıyor
Renk nasıl bozukluyo
Bozuluyo
Yaptırmadım
Hayirrr😇
tamam :D
Kutuna bakar mısın 🙃