Erken yaşta saç beyazlaması sizce kayıp mı?

19 yaşında saçlarım beyazlıyor kafama takıyorum üstelik sarışınım o yüzden de biraz üzülüyorum zaten hoş olan birkaç yanım vardı sadece onun da biri gidiyor güzelliğim de pek yok yani tamam her şey güzellik dış görünüş de değil ama kadınlarda beyaz saç yaşlılık olarak algılanıyor artık ve herkes dış görünüşe önem de veriyor erkenden yaşlı gözüyle bakarlar diye üzülüyorum yaşama isteğim bile kalmadı bu yüzden aynaya bakıp saçımı incelediğimde beyazları görünce gözlerim doluyor
Erken yaşta saç beyazlaması sizce kayıp mı?
Cevapla