Yüzdeki bir kusur bütün güzelliği yok edebilir mi?

Yüzümün ve fizigimin güzel oldugunu söylerler fizigimi bende begeniyorum yüzümüde begeniyorum ama burnumu begenmiyorum.. gözlerim cok sevilir ela çillerim var güzel olmayan tek bisey varsa oda burun, cok kötü degil ama estetik olasim var olsam kusursuz olcakmisim gibi hissediyorum sizce bukadar takinti yapmalimiyim yoksa kendimi bu sekilde kabullenmelimiyim
Yüzdeki bir kusur bütün güzelliği yok edebilir mi?
Cevapla