Rutin cilt bakimi ama doktor kontrolünde git.. Çünkü kullanılan ürünlerden sonra güneşte leke oluşturma, iz kalma gibi bir durumla karşılaşmamalısın keşke bir kaç ay öncesinden yaptırsaydın.. Ha bu arada sakin bu aylarda dermapen , dermaroller yaptırma, yaz olması sebebiyle iz kalıp leke oluşturabilir.. Normal rutin cilt bakımını bu 1 ay içinde 2 kere yaptirabilirsin.. Geri kalan günlerde de evinde yapacağın rutin temizliği yapar güneşten uzak durursan bence cildin toparlanacaktir 😊
Yıka, serum sür ve nemlendir. Hani örnek olsun diye söylüyorum ben mesela yüzümü köpük ile yıkıyorum kuru ciltler için olan içinde sls sles falan içermey3n bir köpükle. Sonra bir hyaluronic asit serumu üstüne nemlendirici ve güneş lremi sürüyorum. Egzamalarım bile azaldı. 2 haftada 1 kimyasal peeling de yapıyorum.
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Beslenme de çok önemli bu arada. Daha temiz beslenip rafine şekerden uzak dur o da cildine çok iyi gelir.