Sözde dedigim estetikle güzel olanlar, özde dediğim genetik olan 😂😂simdi bana iç dış konusu yapmayın aaaaa


Estetikten sonra kendine güzel diyen güzellik algısını evlerden oluşturuyor benim güzellik algim ise buna zıt düşüyor. Özde güzellik benim demek istediğim, ne estetik ne de makyaj. Kendini olduğun gibi kabul etmek ekleme yapmadan.
Bu da farklı bir bakış açısı tabii saygım sonsuz röyaaa 😌😄
Cevap
11Cevap
Özünün güzel olması daha önemli
Estetik tabi ki genetik kötüyse yapacak bir şey yok
Özde güzellik önemli. Genlerden gelen güzellik bambaşka.
Estetikle güzel olanların çoğu birbirine benziyor
Tabii ki genetik olarak güzelsen çok iyi olur ama estetikle güzelleşenlere de karşı değilim. Kaç kere geliyoruz hayata. :D
Herkes özde güzellik der ama sözde güzelliğe de bakmadan edemezler🤷♀️
Öyle öyle knk
Bence fark etmez. Her zaman bir olayın sonucu hatırlanır. Başlangıç umursanmaz.
Her tür hanımefendi bana gıcık olduğu için hepsine sevenleri ve beğenenleri ile mutluluklar dilerim.
Yapmaya karşıyız. Özde güzellik net
Özde güzellik önemli bence
Özde güzellik önemli olan gerisi yalan dolan
Doğal olanı severim makyajla herkes güzel
Doğuştan gelen saf özde güzellik
Güzelliği doğuştan gelen, bir adım öndedir.
İkisi de olsa tadından yenmez.
Sos dikkat çeker öz bağlar
Doğal güzellik aşkom
Evet bebegim bencede
Özde olsun yaa
Özde güzellik
Ozdeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?