Evet. Ozellikle gogus bolgesi puruzsuz olmali bana gore. Genital bolge ve koltuk altini saymiyorum buralar net temiz olmali zaten. Ve ben oyle tıraş edilmiş sekilde de sevmiyorum. Baya tertemiz olacak. Ya kökten alinacak ya da jiletle hafta 3 gun falan üstünden geçilecek. Sirtta falan varsa lazer iyi olur ama bu biraz hormon bozukluguna giriyor sanırım. Ben sahsen hoslanmiyorum erkekte.
Ben nasil ki hem kendim icin hem diger insanlar icin görünümüne dikkat ediyorsam bunu erkekten de beklerim. Kadınlar olarak bizimde bakımlı, kendine dikkat eden erkekler gormeye ihtiyacimiz var. Ama turkiyede zor diye dusunuyorum. Bir tane fiziği iyi olan, bakim ve kil tuy konusunda cok iyi olan sevgilim vardi ama o da yari hollandali, yari turktu.
Bizimkilerde plajlarda falan hadi olgun erkekleri gectim genc erkeklerde bakımsız ne yazik ki. Yani bazilari birak gogus bolgesini almayi koltuk altindaki kil yumagini almaktan acizler. Plajlarda falan killarina dikkat eden erkekler var ama azlar.
Bazen o goruntuleri gormemek icin tenha yerlere gittigim bile oluyor dogrusunu soyleyeyim. Kimse kimsenin kılını gormek zorunda degil gercekten. Ya killarinizi alin ya da denize falan girmeyin. Erkegiz diye maymun seklinde geziyorsunuz.
Evet ben hiç sevmiyorum bi insanın kolları kıl yumağı gibi olupta "ben erkegim erkek adam kollarını mı kıllarını mı aldırır" diye dolaşanlara sinir oluyorum.. Elinin üzerinde bile belirgin kılları olanlaar var hiç hiç sevmediğim bi şey nasıl rahat ediyorlar anlam veremiyorum. Erkeklerde temiz bakımlı olmalı bunun erkeklikle erkek olmakla alakası yok daha dün mü ne toplu taşımada çocuk kolunu kaldırıp yukardan tutunduuu kol altı kıl yumağı ıyyyyy ne kadar yakışıklı olursa olsun böyle olunca yakışıklı vs olmalarının hiç bi önemi kalmıyor tiksiniyorum. Bacak gögüste cok kıllıysa bence aldırılmalı eve kılları dökülen bi adam şahsen hiç hoşuma gitmezzz...