Esmer ten rengimi sevmiyorum nasıl beyazlarım?

esmerim. koyu esmer değilim genelde esmer olduğumu ben söyleyince fark ederler ahahahda ama esmerim yani işte. kendimi beğenirim yüz hattı olarak gerçekten dışardan baksam kendimi güzel bulurum. ama ten rengim bana koyu geldiği için kendimi zarif bulamıyorum. kaba bir renk gibi geliyor. 1.62 boyunda 50 kilo insanım ama kendime minyon bile gelmiyorum çünkü esmerlik sanki birkaç boy daha arttırıyor her şeyi. veya koluma saat yakıştırmıyorum çok sert bir görüntü katıyor bence çünkü. estetik durmuyor gibi geliyor esmerlik. tenimi söküp atamıyorum ama kesin çözümü varsa lütfen söyleyin. en azından bir-iki ton beyazlamak istiyorum
bu da mevzubahis ten rengim ahahahahha
bu da mevzubahis ten rengim ahahahahha
Esmer ten rengimi sevmiyorum nasıl beyazlarım?
Cevapla