esmerim. koyu esmer değilim genelde esmer olduğumu ben söyleyince fark ederler ahahahda ama esmerim yani işte. kendimi beğenirim yüz hattı olarak gerçekten dışardan baksam kendimi güzel bulurum. ama ten rengim bana koyu geldiği için kendimi zarif bulamıyorum. kaba bir renk gibi geliyor. 1.62 boyunda 50 kilo insanım ama kendime minyon bile gelmiyorum çünkü esmerlik sanki birkaç boy daha arttırıyor her şeyi. veya koluma saat yakıştırmıyorum çok sert bir görüntü katıyor bence çünkü. estetik durmuyor gibi geliyor esmerlik. tenimi söküp atamıyorum ama kesin çözümü varsa lütfen söyleyin. en azından bir-iki ton beyazlamak istiyorumbu da mevzubahis ten rengim ahahahahha
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kadına güzellik, estetik, şahanelik vs. katan en önemli şey, esmer olması bence.
Beyazlama konusunda bilgim yok maalesef.
ya bari bana bakış açınızı öğretin de ben de seveyim şu esmerliği ahahah ben niye göremiyorum sizin gördüğünüzü bayağı kötü işte
Herkesin beynindeki güzellik algılayış biçimi farklıdır. Demek ki sizin, beyaz tene göre şekillenmiş. Değiştirmek zor.
Ahahah kendini çirkin bulan tc kızı mı var sanki.
Üzgünüz canısı bi şey yapamazsın
neden insanların kendini çirkin bulmasını istiyorsun furkan? özgüvenli olmamız neden batıyor
Önce Okudugunu anla sayın gizli.
Kim olduğun umrumda değilken özgüven düzeyin nasıl batabilir?
yo okuduğumu anladım ben zaten bence sen tekrar oku. kendini çirkin bulan tc kızı mı var ne demek sence
Ben de beğenmem beyaz ten severim ama yapacak bir şeyinzi yok
bunu söylemek için mi yazdın sedat çok değerli bi görüştü gerçekten
emin ol esmeri sevenlerde fazlasıyla var kendini olduğun gibi kabul et
ya kimse sevmese de olur sedatcım mühim olan benim nasıl hissettiğim
Vallahi bilgim yok konuyla ilgili nasıl beyazlatılır diye ama her insanın kendine özgü bir güzelliği vardır kabullenmeye çalış kendini
Herkesin bir alıcısı vardır ablacım takma boş ver. Peeling yap diyebilirim anca
allah allah başkası beğensin diye yapıyoruz sanki yorumlara bak
Gerçekten aşırı belirgin ten rengin harika
Beyaz olmak igrenc bisey
Şey yap çamaşır suyuna batır
ulan ya ahahah ilk şakan mı
Son şakam ajajaj
iyi karar hahahadahgda
Tabii kajaja ama ten rengin iyi bence. Neden değiştirmek istiyorsun ki?
açık ten daha çok hoşuma gidiyor
Ehhh sana kolay gelsin o halde 😌 umarım kavuşursun istediğin renge
Esmer candır be ne diyon sen :d
ben sevmiyorum
Parlak esmerler var teni parlak buğday rengi yani o çok güzel
Bişey belli olmuyor ki
Doğrusun
sağ ol
Orası neresi ya
Ve tenin de esmer değil zaten
Bi özele gelir misin
Heyyyy
Kızım gerçekleri bilmek İstemiyor musun
niçin özel gelicem
Özel çünkü söyleyeceklerim
xper seviyem düşükmüş malsf
Sana kendini tanıtacaktım isfegram versem ordan yazar mısın
hadi ver madem
Bltyldrm2190
istek yolladım
Çıktın mı ya
Vay arkadaş bide engel yedik iyi mi
sus
Engeli kaldır konuşacaklarımız var yarım kaldı
Kaldır şu engeli 🤨