



Siyah dediğin siyah değil. Kendimi değiş çünkü hiç yakışmamış ve doğal durmuyor. Kahve daha çok yakışmış. Kızıl da kötü değil ama dibin var ve renk farklılıkları var diye hoşuma gitmedi ama eminin erkekler bayılır. Kadın gözü erkek gözü farkı var çünkü.
Bu arada güzel kızsın omuzların çok güzel. Yüz şeklin falan lens konusunda patavatsızlık ettiysem özür dilerim
Selam gadası 🙃
Her iki renk sende oldukça iyi durmuş. Ama bana kalırsa siyah daha ilgi çekici görünüyor. En azından kızıl saç rengine göre bakımı daha kolaydır.
Cevap
65Cevap
Kızıl saç
yas 21 sanırım ama yasından daha kart duruyon .
yas ıtıbarı ıle kızıl renk gider sana kaldırır.. ben kızıl sectım.
bide o rujlar olmamıs konstrast ters olmus .
Kusura bakma ama hiç lafı süsleyip puslemeden açık konuşacağım. Kızıl o. rusb gibi olmuş siyah hanım hanımcık, zaten bu renk çoğu kişide bu etkiyi yapıyor erkekler de bu yüzden beğeniyor çünkü bir or. bu arayan çok

bunu dene teşekkür edeceksin ;)
Kızıl germiş seni. Siyahla daha genç daha duru duruyorsun.
Siyah tabiki de. Çok doğal ve tatlı Durmuşsun. Kızıl gitmemiş
Doğal olan ne ise, o güzeldir. Siyah daha doğal duruyor.
Siyah saç biraz agresif göstermiş kızılda normal durmus
sac rengi onemsiz boyle giyin kimse sacini gormek merak etme
Bence kızıl kalsın siyah çok makyajlı gösteriyor ama kızıl öyle değil
siyah canım bu arada göğüslerin de taş gibi acaba kalçan nasıl
Kızıl.. kızılda yangın vardır.. ateşin kırmızısıdır. yakar..
Siyah, bakır renginin bazi tonlarında denemelisin bence
gercekten cok haklısın ben karar veririm dedim 10 dakkadır 2 ki resmine bakıyorum karar verilmiyor benece ikiside dim kurtulim hehehehehe...
Fotoğraflar da o kadar çok efekt var ki kör oldum a.
Kızıl pek kızıl gibi siyah da pek siyah gibi durmuyor
ikisi çok güzel duruyor, ama siyah ayrı bir hava veriyor
Siyah daha ağır durmuş daha güzel
Filtreden anlaşılmıyor ki.
Siyah daha hos durmuş sanirm...
Demek ki kızıl saç
Herkese yakışmıyormuş
Bence kızıl daha çok yakışmış sana ;)))
Sana kırmızı çok yakışıyor
Siyah saç daha güzel😌
Kızıl daha iyi gibi
İkiside çok yakışmış ama ben kızılcıyım haha
İkiside farklı güzel ben ilki diyeceğim.
kızıl boya senin için yaratılmış
boyama doğal saç rengin kalsın
aa alttaki renk tam senin rengin ben çok beğendim.
ben kizili cok begendim
Kızıl daha çekici duruyor
Sarı denedin mi hiç fakat siyah iyi durmuş
Siyah iyi gibi geldi sanki
kızıl kesinnnnnnnnnnnnnn
Kızıl renk daha çok yakışıyor
Kızıl çılgın gözüküyor siyah ağır başlı
Gözlerine kızıl daha tatlı gitmiş bence.
Bence siyah çok asil durmuş
Siyah
İkiside yakışmış ama siyah bir tık daha iyi bence.
Kızıl tabiki soru mu bu :)
At gibisin ak saçının renginin💋
salvatore sen misin kız
kızıl olsun benim olsun
siyah daha çok yakışır
Siyah
Kızıl ama sarı tonlar diyorum gider mi acaba sana?
Kizil
kızıl
Siyah yakışmış.
Kesinlikle kızıl 👍
çok sert ivana sert
Kızıl saç sevmem normalde ama sana gayet yakışmış
Mavi
İkiside güzel
hicbiri asko
Siyah yakışmış.
kesinlikle siyah
Siyah.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?