Yaptığım makyajın, giydiğim kıyafetin hiçbir farkı yok. Tamamen psikolojik galiba. Cumaları çok güzel hissediyorum mesela. 


Tamamen pazartesi günleri yaşadığın psikolojik nedenli bir durum, bazı günlerde insan kendini daha güzel hissedebilir ama
Cevap
10Cevap
Psikolojik
Cuma günü tatil psikolojisine, pazar günü ise yeni hafta psikolojisine girdiğin için olabilir.
kesinlikle bundandır
Pazartesi sendromunu dibine kadar yaşıyorsun demek ki
ay gerçekten öyle, hiç sevmiyorum
Bende de bikere oyle olmuştu kendimi bir hafta çok guzel görüyordum diğer hafta cok çirkin. Resmen kafamda kodlamistim. Tam bir M@l gibiydim bu hafta çirkin olma haftam falan diye düşünüyordum. Tamamen psikolojik bir şey bence. Yoksa yüzümüz aynı vücudumuz aynı. Niye öyle gördüğümü hala tam çözemedim ama
Sendromdan kaynaklıdır
Günlerin güzellikle alakasını çözen yüce gaadın 🙄😅
Ben hergün hissediyom çünkü oyleyim. Milletteki derde bak ya
Bence çirkin olduğun için öyle hissediyorsun 😁
çok sağ ol ya :D güzelim demiyorum ama kendimden memnumu. :D
Ne demek 🙂
Bende Cumartesi geceleri çok güzel oluyorum😂
Bilemiyorum görmedim seni
Pazartesi olduğu için 😂
Pazartesi sendromudur
pazartesi sendromu
Aynı bende sanırım pazartesi sendromu
Pazartesi mi sadece
yani genel olarak pazartesi oluyor. mesela regl olmadan önce de çirkin hissediyorum.
Çalışmaktan olabilir
büyük ihtimalle
değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?