Göbeğime doğru bir ben var ve biraz kabarık crop falan giyemiyorum kötü durur korkusuna sizce sorun olur mu?

karnımda bi ben var ve kabarık crop giyince utanıyorum ondan dolayı kötü durucak diye sevgilim gördü ama onun yanında bile o ben yüzünden crop giyemiyorum sizce sorun mudur dışardan bakış açısından yani görseniz fiziği güzel olsa bile kötü duruyor der misiniz yoksa takmaz mısınız
Göbeğime doğru bir ben var ve biraz kabarık crop falan giyemiyorum kötü durur korkusuna sizce sorun olur mu?
Cevapla