Şahsen gerçekten iyi bir miktar harcamak lazım. Vücudumda çok derin değil ama hafif çatlaklarım vardı vücudum sıkılaşsın diye dipolize gittim. Artı ne yağlar kremler aldım lazerlere gittim anca iyileşti. Gerçekten sabır ve emek istiyor bir de para ama maalesef yemek yemeyen biri olduğundan vücudum beslenemiyor ve çok hassas bir cilde sahibim. Beyaz tenliyim bir de.. ufak sivilcelerin kaybolması bile uzun sürebiliyor bazen.. allahtan selülitlerim yok 🙂) ama dikkat etmezsem çatlaklarım ve sivilcelerim çıkıyor maalesef bol su spor zumba + dipoliz tarzı şeylere gitmem gerekiyor veya g5 masajı. Kusursuz vücut çok zor hele ki benim gibi hassas bir cilde sahipseniz
Artı olarak şunu da eklemeliyim stresten uzak durmakta vücudu çok etkiliyor bol bol gülmek gündüzleri ayakta daha çok olmak (güneş ışığı) bunlar da etkili. Zaten sürekli Gülen mutlu bir insanda neden sorun oluşsun değil mi☺️
Keratotis pilaris tavuk derisi hastalığı geciyomu tıp ilerlemiş olabilir ama insanların %50 si bundan rahatsız görünüşü bizi rahatsız ediyo ve cidden türk doktorlarını küçümsemek gibi olmasında yabancılar bizden daha çok özen gösteriyor dış görünüşe:)