”Bronz bir tenin çekici olduğunu düşünüyorsanız dikkat. Toronto Üniversitesi’nden araştırmacıların bulgularına göre erkekler açık tenli kadınları daha çekici buluyor. Sonuçlara göre erkekler açık tenli kadınların daha çekici ve daha saf olduğunu düşünüyor. Diğer taraftan kadınlara göre ise koyu tenli erkekler daha sert ve erkeksi.“𝓢𝓸𝓼𝔂𝓮𝓽𝓲𝓬 #sosyetic
Evet doğru genelde erkekler açık tenli kadınlara daha çok dikkat kesilip bakar kadınlar da tam tersi daha koyu renkli erkekleri tercih eder. Ama yine de olmaz bazen olmayınca olmuyor çünkü ten rengi ile alakalı bir şey değil bu kendimden örnek vereyim mesela artık hiç kimse ilgi çekmek isterse kapkara olsun isterse süt beyazı birisine ilgi duyma duygumu kemikleri çatırdıyor 😌😌😌😌
Detaya tamamen katılıyorum🤞😄 ve evet erkekte esmer ten daha çekici ama kadınlar için bilemiycem ben beyaz tenliyim ve bu rengimi çekici buluyorum kendime yürürmüşüm gibi olmuş tövbesteyşnn
Şahsım adına, açıkmış koyu tenliymiş falan bunlar geçici hevesten başka bişey değil.. İnsan önce sevmeyi öğrenecek.. Harbi harbi insan gibi sevmesini öğrensinde, teniymiş güzelliğiymiş şöyle kenarda dursun... Şu zamanda terketmeyeceğine garanti veren insan bulursak öpüp başımıza koymamız lazım..