Bazı kadınlar neden "ben çirkin erkek severim" diyor?

İnsanları çirkin ya da yakışıklı, güzel diye ayırmak istemiyorum yanlış anlaşılmasın ama öyle bir laf vardır ya. çirkin erkek severim ben derler. yani ne alaka, bana saçma geliyor.
Bazı kadınlar neden ben çirkin erkek severim diyor?
Bazı kadınlar neden "ben çirkin erkek severim" diyor?
Cevapla