Aslında kaş arama dolgu gerekiyor kaşlarımı çatmaktan fakat herkes karşı çıkıyor. Birde dudaklarıma dolgu fena olmazdı ama eşim istemiyor. Bana kalsa bir kaç ufak dokunuş yapmak istiyorum. Fakat çevremde herkes karşı çıkıyor gerek olmadığını söylüyorlar.
Genler iyi ama yas 45 çevremde herkes bir şey yapınca bende yapsam fena olmaz diyorum sanırım bir kaç yıl daha bekleyeceğim...
Doğuştan şanslıyım ama sanırım burnum bozuk olsa çoktan yaptırtmıştım. Şimdi dudaklara hafif büyütme işlemi düşünüyorum nişantaşında ama yine de şu estetik facialarından korkuyorum ne yalan söyleyim. İnce de değil dudaklarım gayet iyi sırf bir tık daha büyük olsunlar diye de dudağımdan olmak istemiyorum. Daha önce yüzüm doğuştan bir tık daha büyük diye bir işlem yaptırtmıştım. 2 yıl oldu. 1-2 ay sonra da kısmetse göğüslerime silikon taktırtacağım zaten..
İyi yerde olsa sonuçta kaza yaşanabilir bu yüzden korkuyorum. Çok doğallığı bozmak istemiyorum çünkü doğuştan güzel hatlara sahip olunca onun havası yapısı bambaşka oluyor ya.. doğuştan bir yüz mü estetikli güzel yüz mü derseniz kesinlikle doğal yüz derim. Çünkü estetikle güzellikte bir yere kadar yapay duruyor.. yoksa yaptırmayacağımdan değil zaten istesem yaptırtırım
Ben almanyada yasiyorum ve bende böyle birsey istiyordum, güzellik uzmanina sormustum, bisektomi ameliyatla oluyor ve asiri pahalliydi, jawline zaten gecici onu tekrarlamak gerekiyor. 1500 Tl baya iyimis 😳
Her yerimden memnunum, burnum hariç. Ufak bir kemer var. Olmasa daha iyi hissederdim ama estetik yaptırmayacağım. Kime desem saçmalama burnun iyi diyor.
Burun tabi. Benimde burnum kırık ve kıkırdak yok. Burun ameliyatında kışın olmayı tavsiye ediyor doktorlar. Burun ameliyatı oran birine denk geldim sorun olmadığı halde sırf güzel görünmek için yaptırmış ve 10 gündür mor gözüyordu. Doğru zamanda tabi ki