6 ay önce sivilce çıkmıştı ve dayanamayıp sıkmıştım nasılsa geçer diye ama ne yazık ki belli belirsiz olsa da izi kaldı hafif fotoğraftaki gibi… Sizce o hafif iz geçer mi nasıl geçer nasıl kurtulabilirim?
Sivilce geçirmek için özel kremler var onları kullanabilirsiniz. İnternette var ama en doğru yol doktora gidip krem veya ilaç önerisi almak. Bunların yanında doğru beslenmek ve bol su tüketimi de oldukça önemli, bunlara da dikkat etmelisiniz.