Diyelim ki çok bakımlı biriyle birliktesiniz. Fakat sevgili olduktan sonra bakım yapmayı bıraktı. Bu durumda tavrınız ne olur?


Sırf bu yüzden ayrılmam bakımlı olmasını sağlarım. ama kadınlar dış görünüşe baktığı için hemen ayrılırlar
Cevap
14Cevap
Çim biçme makinası işe üzerinden geçerimmm 😃😂😂
Sorun değilll ✌🏻✌🏻
Eski bakımlı haline dönmesi için çabalarım sanırım…
bakımlı olduğu için birlikte olmam kafamız uyuyordur
Beni bakımlı biriyle olmaya layık mı görmüyorsun derdim.
Bir insanın kişisel bakımına dikkat etmesi hem kendine hem de karşısındaki insana olan saygısıyla orantılıdır bana göre sevgilimin metroda ter kokan dayıya dönüşmesini istemem herkes sevdiğine deodorant hediye etsin
Tabii ki de ayrılırım hemen
Bakımlı olduğu için hayatım almayacağım gibi bakımsız diye de çıkartmam..
erkekler ayrilir cünkü dis görünüse onlar bakior kadinlar ayirlmaz zenginse sevgilsi
Fiziği için evlenmeyecegim için ayrılmam
Gelişmesi için yardım ederim
Bakımsız biri ile yapamam
Sevgilim olursa kıllarını alsın yeter.
Resimde gibi olacaksa vah vah
Ayrılmam ya ben yaparım ona bakımı
Bırakmam ancak kendini salmamasi kosuluyla
Hayır beraber yapariz
Bakım önemli ama ayrılmam onu bakıma zorlarım :D
Sevgilim olunca yazacağım
Kesinlikle ayrılırım
Hayır ayrılmam
Hayır
Duruma bagli
Hayır ayrılmam
Ayrılmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?