Insanlar bakımlı olduğum için mi çok güzel buluyor beni sizce?

Yani evet cidden bakımlıyım dış görünüşüme fazlasıyla özen gösteririm spor falan da yaparım ama çok güzel değilim tipim normal yani dışarıdaki her kız gibiyim ortalama bir güzelliğim var ama herkes çok güzel diyor benim için veya bazen duyuyorum seni çok güzel bulduğunu söyledi seni çok beğendiğini söyledi vs diye ama cidden o kadar ahım şahım bir güzelliğim de yok ki çok makyaj yapan biri bile olmamama rağmen beğeniyorlar beni. Bakımlı olduğum için mi çok güzel buluyorlar beni sizce
Insanlar bakımlı olduğum için mi çok güzel buluyor beni sizce?
Cevapla