Cidden çok makyaj yapan biri değilim yüzümde günes kremi olur zaten gözlerime de çok hafif tonda yaparım zaten beyaz tenliyim yeşil gözlüyüm hani biraz ucunu kaçırınca abartı duruyor biliyorum o yüzden hafif yaparım ama sevgilim her seferinde dile getiriyor çok abartma da aşkım falan diye eyeliner bile çekmem bikerr cekip atmıştım ona dedi abartmada aşkım diye dün konuştuk normal haline göre belli oluyor yinede dedi buna biraz takılmış😂niye sizce sevmiyorum diyor nedenine
Merhaba aslın da diğer erkeklerden çekindikleri için diye düşünüyorum çok güzel olursan diğer erkeklerinde dikkatini çekebilirsin oda bunun olmasını istemiyor olabilir çoğu erkek kıskanç bu durumlarda normal
Kıskançlık biz sevdiğimiz kadının kapalı giyinmesini neden isteriz biliyor musunuz çünkü gören erkeklerin aklından ne geçtiğini bildiğimiz için bırakın da erkek arkadaşınız her şeyinize karışsın erkek karışmak ister
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama başka makyajlı kadınların fotosunu beğeniyor bana gelince karısıyor makyajıma